Skip to main content

Hier ben ik dan….Ben op 13 mei jongstleden overgestapt van SKV naar KPN. Een overstap van glasvezel naar KOPER…..voor mij dus een teruggang. Vanaf die tijd diverse problemen met internet en communicatieproblemen met KPN. Heden via “mijn KPN” metingen uitgevoerd.. 1e meting 26 Mb en 2e meting 25 Mb en DOWNLOADTESTFOUT, er is een socket fout opgetreden tijdens de Downloadtest  Probeer het later nogmaals…. Ben er nu wel klaarmee…. Ben nu zwaaaaaar teleur gesteld in KPN

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Met dat zwaar teleurgestelde zou ik maar stoppen. Er kan natuurlijk altijd ergens iets fout gaan. Het blijft techniek he. Het gaat vast opgelost worden. Maar wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


Natuurlijk is er na grondig onderzoek “ergens anders” iets fout gegaan….Oorzaak was mijn laptop...Mijn hartelijke dank voor het mee denken…..


Welkom op het forum @Sjomp, en welkom bij KPN. Het klinkt alsof het een beetje valse start was, maar begrijp ik goed dat de laptop de oorzaak was en dat het nu wel goed gaat?


@Sjomp

Mag ik (hier) vragen waarom je de overstap hebt gemaakt ?

Gewoon uit interesse cq nieuwsgierigheid.

bvd