Skip to main content
Beantwoord

Problemen met omruilen modem

  • January 15, 2020
  • 9 reacties
  • 616 keer bekeken

Is het normaal dat ik na 17 minuten wachten en twee keer in de wacht gezet te zijn, vervolgens doorverbonden met twee verkeerde afdelingen en nu , na 30 minuten al weer in de wacht ben? ik wil slechts een stokoude piepende modem inruilen voor een nieuw! Uiteindelijk was ik na 35 minuten klaar.

Is dit een record?

Beste antwoord door Tycha

Verouderde apparatuur kun je ook zelf omruilen,

zie Apparatuur controleren en omruilen

 

Er staat niet duidelijk of het je nu uiteindelijk gelukt is via de klantenservice?

Kun je dit nog even bevestigen?

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Is het normaal dat ik na 17 minuten wachten en twee keer in de wacht gezet te zijn, vervolgens doorverbonden met twee verkeerde afdelingen en nu , na 30 minuten al weer in de wacht ben? ik wil slechts een stokoude piepende modem inruilen voor een nieuw! Uiteindelijk was ik na 35 minuten klaar.

Is dit een record?

 

Jammer genoeg is dat bij KPN heel normaal. Wellicht dat een moderator op dit forum e.e.a. voor je in gang kan zetten. Geef ze even tijd om te reageren (24uur).


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 15, 2020

Verouderde apparatuur kun je ook zelf omruilen,

zie Apparatuur controleren en omruilen

 

Er staat niet duidelijk of het je nu uiteindelijk gelukt is via de klantenservice?

Kun je dit nog even bevestigen?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2020

Ik heb gebeld met KPN omdat ik via dit forum te horen kreeg dat omruilen niet zomaar kon.

Het laatste wat ik hoorde was dat ik morgenmiddag een nieuw modem bij een ophaalpunt van PostNL kon ophalen. Morgen weet ik meer!


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 15, 2020

Fijn dan komt het vast goed 👍


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 15, 2020

Het laatste wat ik hoorde was dat ik morgenmiddag een nieuw modem bij een ophaalpunt van PostNL kon ophalen. Morgen weet ik meer!

Nou... als je dan na 35 minuten al voor elkaar hebt, dan is dat best gelopen :wink:


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 17, 2020

@PJEH, goedemorgen! Ik zie dat je hier ook al een topic over hebt waar mijn collega Jasper op heeft geantwoord. Hij gaf aan dat je al contact had gehad, en vraagt zich af of je de nieuwe inmiddels ontvangen en aangesloten hebt. 

Een Experia Box/modem ruilen we inderdaad niet zomaar om, maar een piepend geluid of een stokoud modem, daar doen we niet moeilijk over hoor! 

Verder is de wachtrij bij onze telefonische klantenservice soms inderdaad langer dan dat we willen. Het verkeerd doorverbinden kan een keer voorkomen, maar 2 keer vind ik ook wel veel hoor dat is niet de bedoeling! In ieder geval zoals ik het begrijp is het het nieuwe modem jouw kant op gekomen en ik ga er vanuit dat je hem ontvangen hebt (opgehaald hebt) en inmiddels ook geïnstalleerd.

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 21, 2020

@PJEH, ik heb geen reactie meer gezien dus ga er vanuit dat het goed gekomen is met jouw ruiling! :blush:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2020

Het nieuwe modem was er de volgende dag en kon vrij eenvoudig worden aangesloten, met automatische overname van SSID en beveiligingscode. Dus wat dat betreft, niets dan lof. Jammer dat ik kennelijk de verkeerde persoon aantrof toen ik met KPN belde!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 29, 2020

@PJEH, fijn om te lezen dat het voor de rest wel goed en vlot gegaan is :hugging: