Skip to main content

Hey allen! 

 

Helaas heb ik weer een hoop problemen met mijn netwerk... 

Gisteren avond aan het gamen met een vriend , en ineens is internet weer niet meer beschikbaar( wel gewoon volle verbinding). Dus maar verder gespeeld op onze mobiele hotspot... 

Vandaag maar weer even ingedoken,  eerste instantie kon ik mijn modem op geen enkele manier benaderen, na een uurtje werkte dit ineens wel weer. 

Via de kpn app laad mijn netwerk eigenlijk helemaal niet en krijg ik altijd een fout melding. 

In de topografie of netwerk map van het modem zie ik 1 van mijn 2 superwifi( zwarte variant) niet staan. Terwijl beide groen branden en bekabeld aangesloten zijn via utp wand dozen. 

Ik heb alles al meerdere keren alles gereset waarna meestal alles weer even online is maar na een aantal uur 1 van de 2 wifi punten weer niet meer zichtbaar.

Ik heb ook de wifi verbeter tool geprobeerd via de kpn app. Na de stap "modem checken" krijg ik de melding, " u heeft geen internet verbinding" terwijl ik gewoon volle verbinding heb inclusief wifi 6. 

Ik ben momenteel ten einde raad, we zijn 6 weken geleden verhuist en in onze vorige woning ervaarde we dezelfde problemen. Na het verhuizen alles gerest en opnieuw ingesteld ( meerdere keren) maar het werkt gewoon niet... 

De super wifis werken slecht en het is niet duidelijk of ze nu wel.of niet werken aangezien ze vaak niet te zien zijn in de netwerk map. De kpn app laad eigenlijk nooit in dus daar heb ik ook niets aan. 

Ik installeer al jaren bij vrienden en familie kpn , wel eens met wat probleempjes , maar dit is toch wel extreem. Ik heb ook geen idee wat ik nu nog moet doen... 

 

Ter info:

Kpn box 12

2x super wifi 6 (zwart) bekabeld. 

Verder geen switches etc. 

 

Ik hoop dat iemand kan helpen ! 

 

Welke firmware heeft u op de KPN Box en SuperWiFi's staan?


Een hele goede vraag van @Nick83! Welke firmware heeft jouw KPN Box 12, @mvb13966? En welke firmware hebben jouw SuperWifi?

 


Reageer