Skip to main content
Antwoord

Problemen met superwifi punten sinds update V10

• August 4, 2025
  • 5 reacties
  • 117 keer bekeken

Sinds de update heb ik alleen maar problemen met mijn 5 super wifi punten verdeeld over de woning. Dan valt de woonkamer uit, dan de zolder nu weer de garage. Echter nu kan ik helemaal niets meer resetten of terug koppelen. Sterker nog in mijn gsm ben en kan ik mijn eigen wifi niet meer instellen/kwijt. Gebeld met kpn. Zij zeggen dat sinds de laatste update meer problemen zijn gemeld met de "switch" om meer isdn kabels te kunnen leggen of verlengen......…

Wie kan mij hier iets over vertellen.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@V10 update, welkom op onze community! Sinds de nieuwe update op je experiabox en superwifi punten kan het zijn dat er wat dingen anders ingesteld en evt verplaatst moeten worden. Zo mag na de update Wifi op de V10 weer ingeschakeld zijn maar moet het eerste superwifi punt daar ook iets verder van af staan.

Als het niet meer lukt te verbinden is het advies alles te resetten en opnieuw te configureren. 
Je koppelt je superwifi punten los
Factory reset je experiabox
Zodra deze klaar is sluit je een superwifi punt aan en reset je deze. Je laat hem een half uur bekabeld aangesloten staan. Dit herhaal je voor alle superwifi punten, je kunt dit met meerdere punten tegelijk doen maar ze moeten wel een half uur bekabeld aangesloten blijven.

Als dit alles niet lukt, óf het lost het probleem niet op. Bel dan vooral nog even met mijn collega's. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 4, 2025

Beste ​@V10 update , welke wifipunten heb je, de ronde witte of de ronde zwarte???

En met welke firnware de modem en wifipunten???

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 4, 2025

Ik heb de zwarte ronde wifipunten.

Voor de rest kan ik je niets vertellen. Ik kom mijn modem niet in. Ik kan niet eens mijn eigen wifi netwerk vinden in mijn gsm, bij de gegevens waar dat moet invullen.....

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 7, 2025

Hoi ​@V10 update, welkom op onze community! Sinds de nieuwe update op je experiabox en superwifi punten kan het zijn dat er wat dingen anders ingesteld en evt verplaatst moeten worden. Zo mag na de update Wifi op de V10 weer ingeschakeld zijn maar moet het eerste superwifi punt daar ook iets verder van af staan.

Als het niet meer lukt te verbinden is het advies alles te resetten en opnieuw te configureren. 
Je koppelt je superwifi punten los
Factory reset je experiabox
Zodra deze klaar is sluit je een superwifi punt aan en reset je deze. Je laat hem een half uur bekabeld aangesloten staan. Dit herhaal je voor alle superwifi punten, je kunt dit met meerdere punten tegelijk doen maar ze moeten wel een half uur bekabeld aangesloten blijven.

Als dit alles niet lukt, óf het lost het probleem niet op. Bel dan vooral nog even met mijn collega's. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 7, 2025

Oké, thx.

Zal dit nog eens proberen.

Mocht het niet lukken meld ik mij weer op het forum.

Ik heb een update gehad op de V10 sinds die update heb ik op de 1e etage nog maar 75 mbps 

terwijl ik daarvoor tussen de 150 en 190 schommelde er valt door mij geen verbetering te bereiken ook niet met alles opnieuw doen en ook niet met de WIFI manage ik heb een abonnement voor 200 en haal dat beneden wel De situatie in huis is exact het zelfde als voor de update. Er zijn twee witte Wifi punten  Het kan toch niet zo zijn dat je door een update achteruit gaat. Hoe los ik dit op,