Skip to main content

Niets werkt goed. Moet 0,20 betalen voor een niet gevoerd gesprek. Krijg bij een probleem tegelijk te  horen dat ik € 70,00 moet betalen als het probleem niet dE SCHULD  KPN is, nieuw telefoon set (circa € 70,00) gekocht bij KPN, nog steeds hetzelfde probleem, laten verhelpen door een bevriende KPN medewerker, NPO en commerciële zenders gaan regelmatig over op een stand waarbij je denkt dat iemand onder water staat te praten, radio zenders stoppen na een kwartier  met uitzenden,  Ben na een jaar na overstappen nog steeds enorm boos op mezelf dat ik dat gedaan heb, opgelopen schade is onvergoedbaar, rest nog 2 jaar aanmodderen.

Hoi @calimero 1000, welkom op onze community!
Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. We denken graag even met je mee! Ik vermoed dat het probleem met je telefoon en TV twee verschillende issues zijn, hoe heb je alles aangesloten zitten? Waar loop je precies tegenaan?

Als je hierover liever contact hebt met de klantenservice is bellen met 0800-0402 altijd wel het snelst.


Niet fijn dat het niet goed loopt. 

Na één jaar nog TWEE jaar?

Dat is dus 3 jaar. Lijkt me een zakelijk contract. 

Neem dan contact op met kpn zakelijk 0800-0403. 

Zakelijk forum http://zakelijkforum.kpn.com

Zakelijk o.a. ZZP, MKB.

Voor particulieren/ consumenten mag een contract maximaal 2 jaar zijn. 

Echter, problemen en storingen zijn er om opgelost te worden. Neem contact op met de voor jou toepasselijke helpdesk. 


PeterG,
Ik neem geen contact meer op.
Bij het telefoonprobleem, kreeg ik tegelijk te horen als het niet een probleem van KPN is, rekenen we € 70,00. Dit afblaffen van een klant is mensonterend. Zoals gemeld heb ik hierdoor een nieuwe sets telefoons gekocht voor bijna € 70,00. Probleem werd hierdoor door mij niet opgelost. Dus de dreiging bleef boven mijn hoofd hangen. Na 8 maanden is het door een bevriende KPN monteur opgelost. Probleem was veroorzaakt door KPN, wat helaas weer niet te bewijzen is.  Heb geen zin om weer afgeblaft te worden. Dus voor mij rest nog 2 jaar KPN en dan terug naar mijn oude provider, waar niet van die klantonvriendelijke werknemers  werken.


Reageer