Skip to main content

Hi,

 

Ik heb ruim 10 maanden van tevoren aangegeven dat we op een bepaalde datum in willen trekken in een nieuwbouwwoning. Hier meermaals achteraan gebeld en meermaals de bevestiging gekregen dat KPN op tijd de lijnen zou hebben aangelegd. Nu puntje bij paaltje komt blijkt dat dit dus niet het geval is. Heb ook geen vooruitzicht wanneer dit wel zal gaan gebeuren. 

Ik heb echter al meer dan 14 jaar een KPN contract en zou graag klant blijven maar het ‘verhuis’ survival pakket is ook geen optie voor mijn gezin aangezien ik dan wat extra data krijg op mijn mobiele abonnement maar als ik dan van huis ben dan heeft mijn gezin geen internet. 

Mijn KPN contract loopt nog wel een tijdje door maar zij kunnen niet leveren. Alternatief is wel dat ik overstap naar Ziggo aangezien zij al wel een aansluiting hebben gerealiseerd conform afspraak. Zou liever bij KPN blijven maar die bieden geen goed alternatief/goed verhuispakket. 

Wat zijn mijn opties? En wat zouden jullie aanbevelen? 

U moet via http://mijnaansluitng.nl een aansluiting aanvragen. Heeft u dat gedaan? Of de aannemer? 

Bellen naar KPN op 0800-0402 hierover is zinloos. Want die regelt dat niet. Het moet echt via mijnaansluiting.nl. 

Vaak regelt de aannemer het aanvragen van de nutsvoorzieningen. Voor stroom en water moet dat ook via mijnaansluitng.nl. De aansluiting van Ziggo/KPN heeft die aannemer wellicht ook geregeld.

En Ziggo is daar vaak heel snel mee. Maar KPN is meestal gewoon een stuk later. Dus ik zou zeggen: neem een jaartje Ziggo. Scheelt een hoop ergenis.

 


Dank voor je reactie. Dit heb ik uiteraard allemaal gedaan. Ook meermaals met de netwerkafdeling van KPN gesproken. Alles tevergeefs….


Er achteraan bellen is nutteloos. U bent niet de enige hé? Er zijn nog 100en anderen zoals u. De onderaannemers van KPN die uw huis aan moeten sluiten laten zich niet beïnvloeden doordat mensen veel bellen ofzo. Die hebben gewoon hun eigen planning. 

Bij Ziggo hebben ze de zaken beter op orde. Die zijn meestal heel snel met aansluiten. Daar profiteren ze van. 


Hoi @Niekstev . Ik zie je natuurlijk liever neit gaan maar ik weet uit ervaring dat ik hier verder ook geen invloed op heb. Ik snap dus de keuze en heb ook geen oplossing want koper zal er verder niet liggen.


Reageer