Skip to main content
Antwoord

Problemen met wifi en tv na update van modem

• February 9, 2025
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

ongevraagd Update van KPN op maandagnacht 3 februari, sindsdien 2 dagen helemaal geen wifi en TV, urenlang aan de telefoon met diverse medewerkers en nu, op zondag 9 februari nog steeds problemen met wifi en TV !! na 6 DAGEN !! 
ik moet zelf nieuw modem ophalen in een dorp 4 km verderop, ik moet zelf nieuw modem installeren, bijgeleverde kabel is te kort, had ik al voor gewaarschuwd, maar ik wordt niet gehoord, ik ben 74 jaar, digibeet, ik betaal keurig mijn abonnement, ik heb gevraagd om een monteur; krijg ik niet. De MINACHTIG VAN KPN voor de klant is STUITEND! En nu druk ik mij heel netjes uit, ik zou dat ook anders kunnen formuleren, maar ik gedraag mij vooralsnog netjes, en dat is meer dan wat ik van de KPN kan zeggen!

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Jules1951, welkom op onze community! Wat balen dat deze update zulke gevolgen gehad heeft. Heb je alles inmiddels goed werkend? We denken hier ook graag even mee. Kun je toelichten wat er precies niet werkt en wat voor apparaten je precies gebruikt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Hoi ​@Jules1951, welkom op onze community! Wat balen dat deze update zulke gevolgen gehad heeft. Heb je alles inmiddels goed werkend? We denken hier ook graag even mee. Kun je toelichten wat er precies niet werkt en wat voor apparaten je precies gebruikt?