Skip to main content

goeden middag

ik heb een vraag mijn wifi blijft storen heb All een paarkeer de  Wifi Manager ge Daan van KPN maar blijft storen kan het nog te maken hebben dat ik nog een Telfort modem heb en dat dat niet helemaal goed werkt onder KPN ik heb al veel ge probeert maar blijft storen

Ha @S.A.M., welkom! Je bericht is iets lastig te lezen zonder punten en komma's, maar volgens mij gaat het niet helemaal goed met je wifi! Je geeft aan dat je de Wifi Manager gedaan hebt: wat is daar uitgekomen? En ervaar je ook problemen als je bekabeld internet? Welke Experia Box heb je? En zou je je adres en klantnummer in je profiel willen zetten? Dan kijken we graag met je mee. 


Ik heb me gegevens aan ge past 

ik kan met me laptop en me iPad niet met een vasten kabel wekten helaas en me radio boxen en me robotstofzuiger gaan ook op de WiFi 

toen het Telfort was ging het WiFi wel goed toen het over ge gaan is naar kpn heb ik dezen storing de seedtest kwam op 36.2 mbpsdownload en upload is 7.7 mbps 


Top. 36 Mbit/s is wat mij betreft een nette snelheid voor wifi. Jouw abonnement kan tot 50 Mbit/s en dat is als je het bekabeld aansluit. Mocht je nog betere wifi willen hebben zijn er twee opties, die je ook kunt combineren. Één is om je abonnement te wijzigen door een snellheidsoptie 100/100 te nemen. Dat kost 4,99 euro per maand en kan je in MijnKPN aanzetten. Daarnaast kan je Experia Wifi's of Super Wifi punten aanschaffen voor het verbeteren van de wifisnelheid.