Skip to main content

Wij hebben pas een nieuwe modem en de wifi-manager al gebruikt, maar op 1 smartphone werkt de wifi helemaal niet en op alle andere aparaten (smartphones/tablet/laptops/tv's) wel maar valt steeds weg maar het werkt wel.

Voor die ene smartphone blijft hij nu vragen om in te loggen op tplinkrepeater.net, maar dat hebben we nog nooit hoeven doen en we weten dus ook geen wachtwoord en wifi werkt dus niet.

Wat moet ik hiermee? Waarom alleen op deze ene smartphone wel en de andere aparaten niet?

Ook blijft nu af en toe het beeld van de tv hangen, terwijl dit met de oude V8 modem niet was want toen viel hij gewoon uit en nu met de nieuwe V10 modem ineens dit probleem. Hoe kan dit nu weer? En wat kan ik hier weer aan doen?

Dan heb je dus tplink stekkertjes in je huis?

Zijn die wel ingesteld op je nieuwe v10?

Lukt het verbinden met de V10 rechtstreeks wel? Dus met de wifigegevens achterop.

 

Ik kan met voorstellen dat als je je modem verwisseld, maar je tplinks zo laat, met de oude wifi gegevens, dat je apparaten gaan switchen tussen v10 en tplink en dan ervaar je dus "valt steeds weg"

 

Optie zou dus zijn, de tplinks opnieuw instellen. Of misschien is de v10 alleen wel genoeg want als je een ouder modem had, is de v10 sowieso sterker.

Verbinden met de v10 zelf, met wat achterop staat. Op je apparaten het tplink netwerk vergeten. En dan kojken of alles werkt.


Dank je voor je reactie DennisA78, gaan we proberen. Het is alleen zo vreemd dat 1 smartphone niet werkt en bij de andere en tablets/laptops wel. TV gaan we ook eens kijken of het helpt


Goedemorgen @Brinkies16513, 

Ik was even benieuwd of je de bovenstaande tips van @DennisA78 al had geprobeerd? Heeft het geholpen?