Skip to main content

Ik ben ongeveer 18 jaar klant bij kpn, in der loop der jaren allerlei diensten "gratis” gekregen vanwege problemen, klachten etc als service. Hierdoor bleef ik uiteindelijk bij KPN. Mijn standaard contract zonder extra diensten en pakketten was €72,-.

Nu kon ik mijn abonnement wijzigen en was het zelfde standaard contract met "superwifi” €47,50.

Wanneer ik alle diensten toevoeg die ik nu ook heb kwam ik op €109 terwijl ik nu €89 betaal!

Hier kon ik natuurlijk geen akkoord voor geven.

Als ik wil blijven mag ik dus mijn gekregen producten inleveren en ervoor gaan betalen? 

Komt ook nog bij dat ik eigenlijk naar aanleiding van mijn slechte wifi de wifi check ging doen van KPN.

Ik betaal voor 100 Mbit (dat is bedraad..) en kwam uit op 36 Mbit. Kon het direct verbeterd worden en kwam het uiteindelijk op 43 Mbit. Dit was wel goed volgens KPN, maar het kon beter zeiden ze. Er kon een monteur langskomen maar dan moest ik wel €50,- betalen. (achteraf bleek het aan mijn laptop te liggen)

Afijn, ik ging maar eens bellen of ze een betere aanbieding konden doen.

En dat was geen probleem, je bent immers al zo lang klant..

Ik kreeg nu de superwifi kpn hussle + de eerste 6 maanden 50% korting. Terwijl je normaal kon kiezen tussen gratis superwifi of 6 maanden 50% korting. Een goede deal dus! Maar goed onderhandelaar als ik denk te zijn wilde ik ook nog de 2 nieuwe interactieve tv ontvangers. Daar had ik over gelezen en was ik ook enthousiast over. Dit ging hij ook regelen.

Ik kreeg een aantal mails als bevestiging, de gratis producten moest ik inleveren en moest betalen voor de ontvangers en overige diensten die voorheen gratis waren. Ok dit was de bevestiging dat ik inderdaad de nieuwe ontvangers zou krijgen dacht ik.

De andere mail was een overzicht van de afspraken met bedragen.

€47,50 - €10 = €37,50 

Geen 50% dus zoals 1 van de deals die je kon krijgen voor alleen de kpn hussle.

Verder kreeg ik andere kortingen waardoor ik uiteindelijk de eerste 6 maanden €58,49 ging betalen.

Heel mooi vond ik.

Ik wachten op alle producten die ik zou krijgen, de ontvangers en superwifi kastjes. 2 weken later zou de monteur komen. 2 dagen voor hij komt had ik nog niks binnen, dus dacht ik stuur even een bericht hoe dit zit, of hij het meeneemt ofzo?

Wisten ze nergens van dat ik iets zou krijgen en stond het ook nergens..

Na urenlang chatten kwam het erop neer dat wat ik zei gelogen was en ik pech had.

Hoe moet ik hier nu mee omgaan?

 

Admin: dubbele topic verwijderd, titel aangepast ter verduidelijking

Na het plaatsen van een bericht kan je het nog een uur lang bewerken, daarna is die mogelijkheid er niet meer 😃


hoe kom je erbij alle geplaatste berichten kun je gewoon aanpassen

dit hoeft niet binnen een uur hoor :joy:


Na het plaatsen van een bericht kan je het nog een uur lang bewerken, daarna is die mogelijkheid er niet meer 😃


hoe kom je erbij alle geplaatste berichten kun je gewoon aanpassen

dit hoeft niet binnen een uur hoor :joy:

Owja? Probeer dan uw laatste reactie in dit topic maar eens aan te passen.


@Nick83

@nick83 geen probleem

Van gemaakt klik op jou link


@ allen laten we vooral on-topic blijven. Al deze extra info heeft @Mr.Rotterdam niet echt wat aan. 

 

@peter-keetfm na een uur kan het niet meer :v_tone1:

 

"...] Maar snel gebeurd het weer, soms sporadisch, soms voortdurend, dan weer resetten. In de woonkamer moet ik het kastje bijvoorbeeld scheef zetten anders reageert de afstandbediening niet. Geen ramp hoor, maar wel afwijkend. 

Geen ramp, inderdaad afwijkend én bloedje irritant zeg! Daar gaan we wat aan doen. Wie is de boosdoener, serienummer: M*****TW7276 of M***TW2376?

Vooral de TW7276 die is uit 2014 zie ik. de andere is uit 2015

@Mr.Rotterdam ik neem het even van Nadia over! Ik heb de technische gegevens bekeken, maar zie daar geen problemen in terug. Ik kan op dit moment dus helaas ook geen omruiling in gang zetten 😞. Werkt de betreffende afstandsbediening wel op de andere ontvanger? Ik ben benieuwd of, als je de ontvangers eens omwisselt van plek, of het daar beter van wordt. We helpen je er graag verder mee, maar ik wil wel voorkomen dat we de ontvanger straks omruilen, maar het probleem toch ergens anders ligt. Het kan ook zo zijn dat het probleem in de Experia Box zit, bijvoorbeeld. Dan ben je niet geholpen met een nieuwe ontvanger. Ik ben benieuwd naar je bevindingen!


@ allen laten we vooral on-topic blijven. Al deze extra info heeft @Mr.Rotterdam niet echt wat aan. 

 

@peter-keetfm na een uur kan het niet meer :v_tone1:

 

m...] Maar snel gebeurd het weer, soms sporadisch, soms voortdurend, dan weer resetten. In de woonkamer moet ik het kastje bijvoorbeeld scheef zetten anders reageert de afstandbediening niet. Geen ramp hoor, maar wel afwijkend. 

Geen ramp, inderdaad afwijkend én bloedje irritant zeg! Daar gaan we wat aan doen. Wie is de boosdoener, serienummer: M*****TW7276 of M***TW2376?

Vooral de TW7276 die is uit 2014 zie ik. de andere is uit 2015

@Mr.Rotterdam ik neem het even van Nadia over! Ik heb de technische gegevens bekeken, maar zie daar geen problemen in terug. Ik kan op dit moment dus helaas ook geen omruiling in gang zetten 😞. Werkt de betreffende afstandsbediening wel op de andere ontvanger? Ik ben benieuwd of, als je de ontvangers eens omwisselt van plek, of het daar beter van wordt. We helpen je er graag verder mee, maar ik wil wel voorkomen dat we de ontvanger straks omruilen, maar het probleem toch ergens anders ligt. Het kan ook zo zijn dat het probleem in de Experia Box zit, bijvoorbeeld. Dan ben je niet geholpen met een nieuwe ontvanger. Ik ben benieuwd naar je bevindingen!

Hoi Nadia, ik heb de ontvangers omgewisseld en net zoals elke keer na resetten ging het even (uurtje) goed. Hierna kwam het weer terug. Paar dagen geleden is monteur geweest (voor Wi-Fi check) maar alles was goed. Het probleem blijft dus. De 7276 heeft de meeste kuren.

En nog iets, ik heb het gewijzigde abonnement geannuleerd. Ik zou hierover gebeld worden om de annulering sneller te verwerken? Kunt u zien wanneer deze annulering verwerkt is ik mijn totale abonnement op kan zeggen? 


Hey @Mr.Rotterdam, Jammer om te lezen dat je het abonnement wilt opzeggen :cry: Het vernieuwen van je abonnement + 6 maanden korting is niet geannuleerd. De nieuwe order is wel afgebroken zoals besproken. Wanneer heb je de annulering doorgegeven?

Hoi Nadia, ik heb de ontvangers omgewisseld en net zoals elke keer na resetten ging het even (uurtje) goed. Hierna kwam het weer terug. Paar dagen geleden is monteur geweest (voor Wi-Fi check) maar alles was goed. Het probleem blijft dus. De 7276 heeft de meeste kuren.

Stotteren en happerend beeld ervaar je hiermee, toch? Vaak komt dat door de verbinding. Kabel defect / niet goed aangesloten of een niet stabiel. Hoe heb je de ontvanger aangesloten? Met een kabel naar het modem of met een draadloze verbindingsset (DVS)?


Hey @Mr.Rotterdam, Jammer om te lezen dat je het abonnement wilt opzeggen :cry: Het vernieuwen van je abonnement + 6 maanden korting is niet geannuleerd. De nieuwe order is wel afgebroken zoals besproken. Wanneer heb je de annulering doorgegeven?

Hoi Nadia, ik heb de ontvangers omgewisseld en net zoals elke keer na resetten ging het even (uurtje) goed. Hierna kwam het weer terug. Paar dagen geleden is monteur geweest (voor Wi-Fi check) maar alles was goed. Het probleem blijft dus. De 7276 heeft de meeste kuren.

Stotteren en happerend beeld ervaar je hiermee, toch? Vaak komt dat door de verbinding. Kabel defect / niet goed aangesloten of een niet stabiel. Hoe heb je de ontvanger aangesloten? Met een kabel naar het modem of met een draadloze verbindingsset (DVS)?

Dat is apart, ik heb er een bevestiging van gekregen op 13-2-20130 om 17:45.

Ik heb een DVS, maar aangezien ik het kastje heb verplaatst en het probleem mee verplaatst lijkt het me wel in het kastje te zitten.

 

 


Hey, @Mr.Rotterdam via pb hebben we de communicatie even voortgezet. Ik had jouw case overgedragen aan een collega die tel. contact met je heeft gezocht. Jullie zijn er gelukkig uitgekomen. Yay! Daarmee kunnen we het topic goed afsluiten :D

Mocht je nog eens vragen hebben, je weet ons te vinden!  De community staat klaar om te helpen. 


Ach beste heren ik heb nu nog maar een klein deel gelezen van reacties en dergelijke KPN zal echt niet snel hun fout toegeven of wat dan nog wat van declaratie doen desondanks dat je veel dingen aan kan doen want ook ik ben er één van dat wij verlenging het toestel letterlijk nooit geleden is maar door PostNL wel een berichtje in de briefbus lag met een v erop of wel geen handtekening oftewel dat toestelk is dus nooit ontvangen maar wel betaald


Natuurlijk lijkt het niet mogelijk te zijn om hier een foto van bij doei toe te voegen want we hadden in ieder geval al een stuk als bewijs aan kunnen tonen. Maar goed dat betreft hoef ik mijn eigen niet te vervelen om me gelijk te gaan behalen en ook te krijgen waar dat voor betaald heb