Skip to main content
Hallo.



Ik heb al even geleden de controller ontvangen van de Playstation actie bij het aangaan van een nieuw abonnement.



Maar wat ik nog steeds niet kan vinden is de code die je gebruikt om ps plus te activeren.



Ik heb wel een unieke code waarmee ik kan inloggen op actie.kpn.com/voordegamers en daar dus de keuze kon maken voor de controller en ps plus, diezelfde code werkt niet in de PS Store om PS Plus te activeren. Daarvoor zou ik een andere code nodig hebben. Maar wie ik die moet vinden? Geen flauw idee. Ik lees hier en daar dat die in de orderbevestiging staat maar daar zie ik allerlei info maar geen code.



Iemand een tip of oplossing?

Morgen loopt de actie namelijk af en wil dit niet mislopen.



Groet Vincent
Hoi Vidofnir, welkom! Op het moment dat je inlogt op de actiepagina met je code maak je daar je keuze voor de controller en PS Plus of Now. Je krijgt dan een bevestiging van die aanvraag. En op die bevestiging staat de code om PS Plus/Now te activeren.



De vraag is dan of je de keus voor PS Plus al gemaakt hebt. Kun je nu met je initiële code nog steeds inloggen op de actiepagina? Zo ja, dan heb je nog niet alle keuzes gemaakt. Log in dat geval opnieuw in op de actiepagina en maak je keuze. Als je niet meer kunt inloggen, dan heb je de keuze al gemaakt. In dat geval, pak je bevestiging van die keuze er weer bij.



Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met de service desk hiervoor. Ze zijn te bereiken via 088- 623 7006 (op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur, lokaal tarief).
Hi.

Bedankt voor de duidelijke uitleg!

Ik ga er mee aan de slag en anders bel ik even.



Groetjes

Vincent