Skip to main content

Sinds zojuist heb ik bekabelde WiFi versterkers laten installeren. Alles werkt prima, tv, telefoon, WiFi uiteraard en bekabeld internet. 
Alleen de ps4 maakt sinds de installatie van de versterkers geen verbinding meer met EA servers. Ik ben gewoon ingelogd en heb de verbinding met de ps4 getest. Test wijst uit dat ik internetverbinding heb. Waar kan het dan aan liggen ?

Hoi @rodneythomas2. Ik kan mij voorstellen dat je er van baalde dat je geen verbinding kon maken met de EA servers. Op 18 februari was er een storing bij EA. Op deze pagina van NU.nl lees je meer hierover. Inmiddels is de storing verholpen en zijn de games weer speelbaar. :slight_smile:


Dat is gelukkig bij EA dan opgelost.

Maar mijn zoon kon tijdens dat ik geen verbinding had  wel FIFA online spelen en toen ik de kabels had verwisseld (er is een kabel van V10 naar WiFi versterker en vanuit WiFi versterker kabel in de console) kon hij niet meer online spelen maar ik wel.

 

Dus de WiFi versterker lijkt de gewone modem te hebben overgenomen en kan maar 1 kabel “doorsturen” naar 1 van de 2 consoles. Moet ik na de WiFi versterker een Switch plaatsen om dit probleem op te lossen?


Heb je dit probleem ook op andere dagen of alleen maar tijdens deze storing? Als dit probleem vaker voorkomt, dan zou ik je willen adviseren om de kabel (die vanuit de V10 naar de versterker gaat) in de PS4 van jouw zoon te stoppen. Als het probleem daarmee verholpen wordt, dan kan een switch het probleem wellicht verhelpen. 


Reageer