Skip to main content
Wij hebben aan de achterzijde van onze nieuwe woning een oud PTT-kastje staan. In verband met een uitbouw aan ons huis, moet dit kastje verplaatst worden. Kunt u mijn vertellen hoe ik dit het beste geregeld kan krijgen?
Hallo @Koekiemonster76 ,

Kun je een foto plaatsen van die kast.


Hallo @Koekiemonster76 ,

Bedankt voor de foto, dit is een soort veredelde kroonsteen om PTT-kabels aan elkaar te koppelen, wacht even een reactie van een moderator af.
Hallo @Koekiemonster76 ,

Bedankt voor de foto, dit is een soort veredelde kroonsteen om PTT-kabels aan elkaar te koppelen, wacht even een reactie van een moderator af.


@Koekiemonster76 dat groen en die stenen, is dat jou grond of gemeentegrond? Als dat gemeente grond is ben ik bang dat het lastig wordt. Of heb je het aangekocht voor een uitbouw?
Hallo @Koekiemonster76 ,

Bedankt voor de foto, dit is een soort veredelde kroonsteen om PTT-kabels aan elkaar te koppelen, wacht even een reactie van een moderator af.


@Jan-D vind het wel apart dat ze het aan een huis of tegen het huis hebben geplaatst. Als de bewoner wilt aanbouwen dan zit ie met een hoop dingen wat ie moet regelen. Stel dat KPN dat dan niet doet, of de gemeente doet lastig. 🤔
Het kastje staat op eigen grond. Het staat tegen een muurtje dat aan het huis is gebouwd.
Het kastje staat op eigen grond. Het staat tegen een muurtje dat aan het huis is gebouwd.

Dat is ook lekker! Zit jij met dat kastje opgescheept. Hoop dat KPN die dan weg kan halen, zo niet.... dan zit je er mooi mee.

Snap zo enzo niet dat KPN (PTT) dit op andermans grond mag zetten. Of stond dat kastje eerder dan het huis?



Net wat @Jan-D al zei, even wachten tot een moderator hier op je topic een reactie geeft. En hoop voor jou dat ze het weg kunnen halen. Want sommige van die kasten zijn zelfs nog in bedrijf, tenminste dat heb ik gehoord. Maar of dat het die kast is die bij jou staat, dat weet ik niet.
Hij hoeft niet persé weg, als ie een stukje verplaatst kan worden ben ik er om tevreden.
Hoi @Koekiemonster76 . Als jij wilt aanbouwen kan ik begrijpen dat je hier iets mee wilt doen. Ik heb je bericht plus de foto's doorgestuurd naar onze infra afdeling. Kun je voor de zekerheid je profiel nog aanvullen met een contact telefoonnummer en mij een seintje geven? 🙂
@Erwin_ gedaan
@Erwin_ Wanneer denk je dat ik reactie van de infra-afdeling kan verwachten?
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat er al een reactie was geweest. 😞 Ik heb ze een reminder gestuurd! Ik houd je op de hoogte!
dank!
Hoi @Koekiemonster76 . Het lijkt er op dat jullie elkaar zijn misgelopen. Volgens de collega zijn ze aan jouw deur geweest. Er is tevens een kaartje door de bus gedaan met een nummer om ze te bereiken. Zou je dat voor mij willen controleren? Mocht er geen kaartje zijn, zoek ik uiteraard weer contact namens jou.
Klopt, wij waren gister niet in het huis, maar ik heb zijn kaartje gevonden. Ik zal even bellen vandaag. Dank!
Top! Dan komt het vast goed. 🙂
Hoe is het afgelopen, @Koekiemonster76 ?
@Erwin_ ze komen volgende week 😀
Ah, top! Goed om te weten. Ik wilde even zeker weten dat er wel schot in de zaak zit! 🙂
Is het netjes afgehandeld, @Koekiemonster76 ?
Jazeker! Bedankt!