Skip to main content
  1. IK geef nu KPN feedback waarom ik zal vertrekken, ondanks dat techniek KPN mij aanstaat
  2. klantenservice 1808 neemt niet op, 2x 20 minuten gebeld, ik krijg geen medewerker aan de lijn (de ‘erg druk’ smoes, en leugen ‘u bent eerstvolgende’  daardooar 2x24 euro =48 euro verloren, zonder te zijn geholpen. Dat is natuurlijk totaal onredelijk en afzetterij
  3. Na een afgesproken beginprijs van 50 euro, kruipt u naar nu al 81 euro, tegen afspraak in, en dat alles zonder verantwoording. Zie ik als contractbreuk. Helaas zit er niets anders op dan om de paar maanden van KPN naar Ziggo te gaan, en dan weer omgekeerd, om de beste prijs te houden. Meer dan 50 euro per maand vind ik afzetterij. Op tv is zeer zelden iets de moeite waard (Netflix met 6,99 per maand is veel waardevoller), en op sneller internet zit ik totaal niet te wachten!

     

1808 is niet het nummer van kpn. Dat is

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

De beginprijs had vast een korting van 3 tot 6 maanden inbegrepen waarna de normale prijs, van waarschijnlijk zo'n 72 €, is ingegaan. Na een aantal jaren inflatiecorrectie kan het heel goed dat het dan zo'n € 80 is. De inflatieverhoging is vaak zo'n 2,50 tot 3,00 € per jaar.

Ik wil je dit nog meegeven voordat je definitief besluit naar een andere provider te gaan.

Als het je technisch bevalt hoef je niet weg. Je kunt 'gewoon' naar het nieuwste abonnement. Dan begin je weer met de startprijs. Alleen krijg je niet de eerste maanden de “nieuwe-klanten-lok-korting”.

Gezien de € 80 denk ik dat je nu Alles in 1 Standaard of Premium hebt. Daar zit o.a. Spotify à € 10,99 bij in. Zonde als je dat nu niet gebruikt, maar dan wel voor betaalt. Bij onderstaande kun je dat bijvoorbeeld weglaten. En vaste telefoon (ook € 2 binnen Ai1) ook als je dat niet meer gebruikt.

De opties met het nieuwe abonnement. Internet is de basis. Daarna stapelbaar, dus inhoud naar keuze.

 


48 euro verloren,

Verkeerde nummers gebruikt, een veel gemaakte instinker, “dankzij” een “behulpzame” zoekmachine, EN het verstoppen van het nummer op de KPN site.

klantenservice 1808 neemt niet op, 

1808 ? Handige jongens met een doorschakel nummer zeker ?


Als 1808 inderdaad nog tegen 1 € per minuut doorschakelt naar het GRATIS kpn nummer dan zijn ze zwaar in overtreding. Bij één klacht, naar ACM (?), zullen ze ongetwijfeld een hoge boete krijgen en … uit de lucht gehaald worden.


https://1808.nl/?s=kpn

Hulp nodig met het vinden van kpn?

Abonnee service Nummer informatiedienst BV 110 CPM ook na doorverbinden]


Beter ff die “belknop” weghalen @TDN . Om (andere) klanten bellen via dat nummer te voorkomen. De belknop maakt het té makkelijk en kpn is gratis via 0800-0402 .

En wie meldt deze overtreding bij de ACM? Het is sinds 12 december 2022 voor 18xy nummers verboden om door te schakelen naar gratis nummers.


Voor wie ook melding wilt doen; https://www.consuwijzer.nl/doe-een-melding-over-uw-rechten-als-consument Hoe meer meldingen hoe meer er tegen gedaan wordt

Gewoon insane dat een bedrijf die er helemaal niks mee te maken heeft zo geld kan verdienen


Goedemorgen @jpblankert, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Allereerst; spijtig om te lezen dat je ons verlaat. En ook heel erg jammer want volgens mij had dit wel kunnen worden voorkomen. Zoals de Community reeds aangeeft, kun je de helpdesk van KPN gratis bereiken op het nummer 0800 0402. Dat je in plaats daarvan een duur nummer hebt gebeld die je vervolgens doorverbindt naar KPN, is dan ook zonde geld. Maar waarschijnlijk overkomt dit je niet nogmaals. Wat betreft de verhogingen; van contractbreuk is (uiteraard) geen sprake. Wanneer je klant wordt bij KPN, ga je ook akkoord met de algemene voorwaarden en daarin is het stukje inflatiecorrectie (vanzelfsprekend) in opgenomen. Ik hoop in ieder geval dat je wat meer duidelijkheid hebt gekregen middels de antwoorden die hier zijn gegeven. Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag :) 


Reageer