Skip to main content

Bij diverse apparaten valt regelmatig de wifi verbinding uit.

Zo kan ik vandaag met mijn computer geen verbinding maken met wifi en lukt dit uitsluitend via mijn acces point (Lapac1750)

Daarnaast maken wij gebruik van een omvormer voor de zonnepanelen en deze maakt gebruik van wifi. Op dit moment kan deze omvormer geen verbinding maken met mijn wifi.

Weet iemand de oplossing van dit probleem? Ligt dus niet aan de weergegeven apparaten. Deze zijn al uitvoerig getest !

Hoi ​@John Planken . Welkom bij de KPN Community.

Dank je wel voor het delen van je vraag en situatie. Wat vervelend dat je wifi-verbinding regelmatig uitvalt, zeker als het meerdere apparaten en zelfs je omvormer betreft. Het klinkt alsof er mogelijk een onderliggend probleem is met het wifi-signaal of de instellingen. Er is helaas nog veel onduidelijk, maar wellicht zijn de volgende stappen of tips nuttig. Ik zal een aantal linkjes toevoegen naar relevante kennisbankpagina’s die je kunnen helpen om het wifi-probleem verder te analyseren en hopelijk op te lossen:

Mocht het hiermee niet lukken kun je het beste een terugbel afspraak inplannen via:

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

Reageer