Skip to main content

Sinds de laatste tijd wordt er op alle wifi apparaten gevraagd om het wachtwoord in te vullen.

Als ik dit doe dan krijg ik steeds de melding dat het wachtwoord niet correct is.

Dit wachtwoord dat ik invul is meegekomen op het kaartje van de modem en als ik via bedraad inlog, en dan in de wifi instellingen het wachtwoord bekijk zijn deze hetzelfde. 

Maar als ik dit niet doe en gewoon de 230v stekker van de modem uit de muur trek en dan er weer in stop dan werken alle wifi apparaten gewoon weer zonder dat ik dus opnieuw het wachtwoord moet invullen. 

Hmm, dat is wel een beetje vreemd @Jhagie 🤔

Heb je alleen je modem voor de wifi? Of zijn er ook versterkers aangesloten? Zou je eens bedraad in willen loggen, en dan zelf een nieuw wachtwoord bedenken en opslaan? Dan al je bij alle apparaten nog weer een keer opnieuw in moeten loggen, maar hopelijk blijft het daarna helemaal goed!


Hallo @Maja_ op de modem experia box v10a heb ik 4 á 5 dagen geleden de reset knop op de achterkant gebruikt en nu lijkt alles weer goed te werken.

Ik maak geen gebruik van extra (wifi) versterkers. 


Ah heel fijn dat het probleem met een reset verholpen is @Jhagie, dan was er denk ik toch ergens een foutje in de software van het modem geslopen!

Bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊