Skip to main content

Wie heeft er tips?

 

Wij zijn al een lange tijd klant bij KPN en hopen dit ook nog een tijd te zo te houden. Nu zitten wij alleen met het volgende. 
 

Een keer per week/2 weken begint de internet te haperen. Het is eerst merkbaar op de devices, later ook op de bekabelde internet en de tv. Het enige dat nog helpt is het resetten van de modem en/of het glasvezelkastje. 
Soms helpt het om de stroom gewoon even van het systeem te halen, maar vaak genoeg ook niet. 
 

Nu snap ik dat niet alles altijd perfect kan werken, maar ik begin het nogal vervelend te vinden dan ik zo regelmatig de boel moet resetten (met alle inloggegevens die dan weer geüpdatet moeten worden).

Wie heeft de tip om dit te voorkomen, want ik ben een beetje inspiratieloos geworden. 
 

Overigens hebben wij een Experiabox 10va en 2 superwifi punten. 
 

Alvast bedankt!

Hoi @LilianHW, welkom op de community. Ik kan me voorstellen dat het irritant is als het om de zoveel tijd gebeurt. Op het moment dat de verbinding wegvalt, veranderd er dan ook iets aan de lampjes op de Experia Box of het glasvezelkastje? Die geven aan of het signaal van buitenaf wegvalt, of dat er binnenshuis iets wegvalt. 

Wat je ook kunt doen op het moment dat het is weggevallen, is ons bellen (0800-0402). Op het moment van de verbreking is meer te zien over wat het veroorzaakt, achteraf is er minder over te zien.