Skip to main content

KPN heeft alles zelf gemonteerd op glasvezel en alle benodigde "kastjes etc." in de meterkast geplaatst waar het glasvezelkastje is gemonteerd verder zit daar alle elektriciteit 230V en gasvoorziening idem de stille verbruiksmeters. Voorheen geen glasvezel en lid bij ZIGGO alle benodigheden voor internet, TV en vaste telefoon waren in de huiskamer achter de TV aangesloten nimmer problemen. omdat alleen KPN glasvezel voorzag met beloofde veel hogere snelheid voor Up-en download ben ik overgegaan naar KPN. Hoe los ik nu deze problemen gratis op?

Hoi @Theo Gij, welkom hier. 

Je hebt dus problemen met een wegvallende verbinding, telefoon en het geluid van de tv. 

Ik wil je vragen om het glasvezelkastje een stroomloos te maken voor minimaal 2 minuten. En ook het modem. Dan eerst het glasvezelkastje op laten starten en dan het modem. 

Daarna kun je nog de ontvanger resetten. Hoe gaat het dan? 
Werkt dat allemaal niet, dan kun je het beste even bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega meteen meekijken naar de verbinding.


Regelmatig gedaan lijkt vooralsnog effect te hebben ,hartelijk dank voor de tip!Â