Skip to main content

Wij hebben al heel lang (zeker meer dan een Jaar) regelmatig een storing van onze Experia Box V8. De computer geeft aan dat er geen internettoegang is en de vaste telefoon werkt dan ook niet. Na resetten van het modem werkt alles weer normaal. Bijgevoegd een foto van het modem bij storing. Hopelijk is dit te verhelpen.

 

Met vriendelijke groet,

Hanneke 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Hoi @Griek H. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw verbinding regelmatig wegvalt. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Griek H. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw verbinding regelmatig wegvalt. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg het probleem hebt verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!


Hoi Vikash,

Bedankt voor je reactie. Het probleem is nog niet opgelost, dus ik heb mijn profiel met de gevraagde extra informatie aangevuld. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Hanneke


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist jouw verbinding doorgemeten en zie dat er vandaag nog geen verbrekende verbindingen zijn geweest. Wanneer is dit voor het laatst gebeurd? Heb je de stekker van het glasvezelaansluitpunt al eens 2 minuten uit het stopcontact getrokken? Na twee minuten kan de stekker weer in het stopcontact en moeten alle lampjes weer correct gaan branden. Wellicht verhelpt dit het probleem. Als dit niet het geval is dan je kan het beste gelijk contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) nadat jouw verbinding is weggevallen. Dan kunnen we jouw verbinding gelijk doormeten en bekijken hoe we dit probleem kunnen verhelpen. 

 


Hallo Vikash,

De laatste storing was een paar dagen geleden. Ik heb die stekker er nog niet uitgehaald, maar alleen het modem reset mbv. de aan/uit-knop. Zal het de volgende keer proberen en als dat niet werkt met de klantenservice bellen als er storing is. Bedankt voor je tips.

Met vriendelijke groet,

Hanneke


Graag gedaan Hanneke! :relaxed: