Skip to main content
Beantwoord

Regelmatige uitval van Experiabox V7

  • January 15, 2021
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

Beste KPN medewerkers,

Ik ben in het bezit van een Experiabox V7, ik denk al 9-10 jaar.  Na jarenlang goede werking, begint nu enkele keren in de week valt mijn wifi en/of internet uit.  De remedie is dan de Experiabox  van de stroom af te halen en weer aan te zetten.

Er is mijn installatiebekabeling  niets veranderd.  Ook een reset helpt niet.

Ik zie op het forum dat dit dit modem vaker problemen heeft en dan vervangen wordt.

Graag zou ik u om dit probleem op te lossen willen verzoeken mijn Experiabox te vervangen.

 

Bedankt en groet,

Jan

Beste antwoord door tonymelony

@deudj01 

Bel met 0800-0402 en zeg tegen de computer dat je een medewerker wil spreken.

Je mag de V7 omruilen voor een nieuwere versie.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

tonymelony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 15, 2021

@deudj01 

Bel met 0800-0402 en zeg tegen de computer dat je een medewerker wil spreken.

Je mag de V7 omruilen voor een nieuwere versie.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 15, 2021

Hallo @deudj01 De V7 kun je inderdaad direct laten vervangen, als je belt naar de klantenservice. Laat je weten of het is gelukt?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2021

Beste bart en Tony,

 

Zojuist met de 0800-0402 gebeld.  Morgen brengt de koerier de nieuwe Experiabox.

 

Bedankt voor jullie reacties,

Groet,  Jan


tonymelony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • January 16, 2021

@deudj01 Komt de koerier ook op Zondag ?

Veel succes met je nieuwe Experiabox, en als er problemen zijn dan ben je hier op het Forum op het goede adres :ok_hand:

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2021

Koerier kwam vanochtend (zondag) met de nieuwe Experiabox.   Alles werkt weer ok.

 

Bart en Tony, nogmaals bedankt,

 

Groet,  Jan


tonymelony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • January 17, 2021

@deudj01 Jippie !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wave: