Skip to main content

Vanaf 1 mei hebben wij ons contract voor internet en tv opgezegd. Hierover ook een bevestiging gehad. Nu hebben we een nota ontvangen van KPN voor de maand mei.

Graag dit stoppen met een bevestiging dat ik deze rekening niet hoef te betalen.

Wordt deze rekening afgeboekt zal ik dit bedrag terug vorderen.

 

Met vriendelijke groeten Leo Wissink 

 

admin: privégegevens in profiel gezet

 

Hallo @Dinie1922 , heb je per 1 mei opgezegd of heb je opgezegd op 1 mei per 1 juni?

Aangezien je de abonnementen altijd vooruit betaalt en de variabele kosten achteraf krijg je altijd nà de opzegdatum nog een eindafrekening om bij te betalen of geld terug te ontvangen.

Dus een rekening storneren omdat je denkt dat deze niet goed is, is niet verstandig, kijk eerst de (op een na) laatste factuur/facturen even zorgvuldig na voordat je iets onderneemt.

 


Beste @Dinie1922, welkom! Het klopt helemaal wat @JanD zegt: het abonnement betaal je vooruit. Op het moment dat de factuur van mei opgemaakt werd, waren de diensten nog niet beëindigd. Dat gebeurt namelijk een paar dagen van tevoren al, het opmaken van de factuur. Gelukkig zie ik dat het bedrag inderdaad op de slotfactuur in mindering is gebracht. Hopelijk heb je voldoende informatie!