Skip to main content
Beantwoord

rekening ontvangen over werkzaamheden juli 2019

  • March 25, 2020
  • 6 reacties
  • 57 keer bekeken

Beste KPN’er

Ik krijg net een rekening gemaild waarin aangekondigd wordt dat ik nog €55 mag gaan betalen omdat er in juli 2019 een monteur bij mij in huis is geweest om werkzaamheden te verrichten. Het zegt mij helemaal niets, in de mail zit ook geen bijlage bij, ik kan niet reply’n op de mail. Vind dit niet echt klantvriendelijk moet ik zeggen. Help.

Beste antwoord door HAB15

Dag Paul, het vorige bericht had ik niet voorbij zien komen. 

Ik heb inmiddels de factuur ontvangen met inderdaad het bedrag erbij vermeld. 

Ben archief ingegaan en heb achterhaald dat er op de bewuste dag een monteur is geweest en de bon klopt ook. Ik heb gezien dat het bedrag inderdaad niet in rekening is gebracht. Wel vreemd dat bijna driekwart jaar naar dato dit pas in rekening wordt gebracht.

Ik zal het bedrag betalen.

Dank voor je bericht.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 25, 2020

Is het geen spam?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 25, 2020

Dacht ik ook, maar neen volgens mij niet

 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 25, 2020

Goedemorgen HAB15 en welkom op ons Forum :) Net als Nick83 denk ik in eerste instantie ook aan spam/phishing. Wanneer wij in juli 2019 werkzaamheden voor je hebben uitgevoerd waarvoor kosten in rekening zijn gebracht, dan zou je dit niet nu pas terug moeten zien op je factuur. Ik kijk dat graag even voor je na; zou je daarom je profiel aan willen vullen met je gegevens? Dan kan ik eens met je mee gaan kijken. Alvast bedankt! 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • March 30, 2020

We hebben niets meer van je gehoord @HAB15 dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord via een andere weg. Anders hoor ik het graag.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 30, 2020

Dag Paul, het vorige bericht had ik niet voorbij zien komen. 

Ik heb inmiddels de factuur ontvangen met inderdaad het bedrag erbij vermeld. 

Ben archief ingegaan en heb achterhaald dat er op de bewuste dag een monteur is geweest en de bon klopt ook. Ik heb gezien dat het bedrag inderdaad niet in rekening is gebracht. Wel vreemd dat bijna driekwart jaar naar dato dit pas in rekening wordt gebracht.

Ik zal het bedrag betalen.

Dank voor je bericht.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • March 31, 2020

Duidelijk verhaal. Het is inderdaad apart dat het al zo lang is geleden, ik zal dat intern aankaarten. Bedankt dat je nog even reageert hier in ieder geval. Als er nog eens vragen, laat het vooral weten.