Skip to main content

Hi, 

Een jaar of wat geleden is de glasvezelkabel, die ooit door de verhuurder aan de buitenkant van het flatgebouw is aangelegd, stuk gegaan. Er zijn verschillende monteurs etc geweest die steeds opnieuw vast stellen dat er breuken in de kabel zitten maar een oplossing bleef uit. Er moest een stellage komen (in de tuin van de onderburen) en die was er niet dus het zou kunnen dat het met Sint Juttemis opgelost zou zijn maar het kon ook langer duren. Na een maand of 5 ben ik overgegaan naar Ziggo. 

Een paar maanden geleden kwam er iemand aan de deur van KPN die, uiteraard, aangaf dat het gerepareerd zou worden voordat het KPN abonnement inging en ik tot die tijd gewoon bij Ziggo zou blijven. Ik heb hier nog een paar keer achteraan gebeld bij KPN maar er zijn nog geen mensen langs geweest en er is ook nog geen contact geweest over een afspraak. 

Toen ik een mailtje kreeg dat mijn KPN abonnement eind oktober in zou gaan ben ik weer gaan bellen. Ik kreeg net zoals een paar jaar geleden het telefoonnummer van KPN Netwerk, echter krijg je tegenwoordig geen mensen meer aan de lijn, welke keuze je dan ook maakt. Ik bel gewoon tijdens kantooruren. Je moet een contactformulier invullen. Ik heb dit inmiddels een paar keer gedaan en krijg keer op keer een standaard e-mail dat er een glasvezelkabel ligt en dat ik ‘gewoon’ een kpn abonnement moet nemen. Op mijn berichtje van dinsdag heb ik nog niets gehoord. 

Ik heb hier ook met de gewone KPN klantenservice over gebeld, waarop ik doorgezet werd naar de technische afdeling, die mij een telefoonnummer gaven die over telefoon aansluitingen ging (als ik me niet vergis), die mij door hebben gezet naar KPN koper, die mij weer doorverwezen naar KPN Netwerk…

Ik heb wel extra internet gekregen op mijn telefoon zodat ik die als hotspot kan gebruiken voor mijn laptop. Echter klapt de werk verbinding er daardoor steeds uit wat vervelend is en de tv kan ik alsnog niet gebruiken. 

Is er hier iemand die intern kan regelen dat ik wél geholpen wordt? Ik begrijp dat dit lastig is omdat ik hier niet al mijn contact en adresgegevens kan delen maar het begint een beetje hopeloos te worden… 

Alvast bedankt!

Ja kan je forumprofiel invullen. KPN medewerkers kunnen deze gegevens lezen.

Is de beschadiging van de glasvezel aan de buitenkant zichtbaar?

Hi Marlon,

Dank je wel, ik ga mijn profiel invullen.

De beschadiging is aan de buitenkant zichtbaar voor monteurs/reparatie personeel. Er bij komen is echter lastig omdat ik op 4 hoog woon en de kabel aan de tuin kant hangt. 

Ik hoop dan ook maar dat ik er niet weer voor moet zorgen dat iedereen onder mij thuis is als ze eindelijk komen en er dan vervolgens gezegd wordt dat ze het niet zelf kunnen repareren... Maar we gaan het zien!

Groetjes,

Jojanneke 

Er moet een monteur van KPN Netwerk komen.

http://netwerk.kpn.com

Monteurs van de provider zullen het niet repareren.

Ja, maar die kan ik dus niet bereiken helaas.. 

Hi @Marlon92, ik denk graag mee. 

Marlon92 geeft dit goed aan. Hier moet een monteur van de netwerkbeheerder komen. Als ik het goed zie staat er nu een afspraak voor 12 november in de ochtend, herkend je dit? 

De gewone klantenservice heeft geregeld dat er dinsdag een monteur langs komt. Fingers crossed!

Reageer