Skip to main content

*GLASVEZELREPARATIE

 

Gisteren voor de 4e keer! een monteur langs geweest. Deze keer hadden ze geen kabel bij zich in de auto terwijl de situatie al 3x eerder door collega's (waarvan gister 1 die er vorige keer ook bij was) was bekeken. Weer een nieuwe afspraak inplannen wat gerust weer 1 maand verder kan zijn. Dit is zo frustrerend. Het lijkt alsof ze je niet willen helpen. 2 maanden zonder wifi met een dochter op de middelbare school is niet te doen maar er is niemand die dat begrijpt of de verantwoordelijkheid wil nemen lijkt. Ze wijzen naar elkaar. Wat een slechte communicatie binnen dit bedrijf. En een cursus klantvriendelijkheid zou ook op z'n plaats zijn. 

Hoi @Joblok70, ik begrijp de frustratie volledig. Al zo lang zonder diensten is geen fijne situatie. 

Zicht op de oplossing lijkt er ook nog niet als ik jouw verhaal zo lees. Denk je er komt weer een monteur blijkt het weer niet goed te gaan. Dat is absoluut niet fijn. 

Ondertussen wel weer een nieuwe afspraak?

In ieder geval kijk ik graag eens mee naar de status. Hoor graag van je als je jouw profiel hebt voorzien van gegevens. 


Dankjewel Bart voor je reactie. Maandag werd gezegd dat ik dinsdag gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak, is niet gebeurd. Vanmorgen contact gehad, zelf gebeld, werd aangegeven dat ze met een collega moest overleggen over de benodigdheden en zou snel worden teruggebeld, niet gebeurd. Dus nog geen nieuwe afspraak gepland. Ook contact gehad met klantenservice van kpn voor vergoeding van abonnementskosten en evt alle extra kosten die ik heb moeten maken. Dit kon alleen via kpn.com/vergoeding. Maar als ik dit invul geeft hij aan dat er geen storing is geweest dus kan ik geen vergoeding aanvragen. Wel een noodpakket aangeboden en opgestuurd. Voor het eerst dat dit is aangeboden. Ik had inmiddels zelf mijn  abbonnement uitgebreid met digitenne. Ik ben erg blij met het noodpakket in ieder geval. Hoe ik nu een vergoeding moet aanvragen blijft nog even de vraag. 

 


Ik zie dat er vanochtend weer een monteur is gepland. Helaas wel pas voor 7 februari. Duurt nog even helaas. :(

En dan nog even over de vergoeding, daar kunnen we wel naar kijken als het opgelost is. We kunnen wel enkel alleen de tijd zonder diensten vergoeden. 


Dat klopt, ik heb een nieuwe afspraak op 7 februari. Ik ben afhankelijk van 1 monteur, de enige blijkt die op een hoogwerker kan werken.

Een vergoeding van niet gebruikte diensten minimaal lijkt mij. Naast al het gedoe en ellende van de afgelopen tijd. Extra gb, moeten bijkopen, alle telefoontjes. Geen netflix kunnen gebruiken. Halve vrije dag opgenomen voor niks. 


Wat een gedoe. Hoop in ieder geval dat het na 7 februari is opgelost. Hoor dan graag weer van je.