Skip to main content

Als ik mijn experia box V10A reset verandert dan het SSID en wachtwoord dat ik eerder heb toegekend?

Goedemorgen @wil_o'hout, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je, welke Experia Box dan ook, reset wordt het teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dus alle zelf-ingestelde instellingen zullen worden verwijderd. Daar valt ook de netwerknaam en het wachtwoord onder! Deze gegevens staan op de Experia Box zelf, op de sticker. Je kan het daarna natuurlijk wel gewoon weer instellen door in te loggen op de Experia Box of via onze servicetool!

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


Hoi Susan

Vanmorgen heb ik gebeld met KPN servicedesk. Die zieden dat de netwerknaam en wachtwoord dat te zien is in de KPN thuisapp wordt teruggezet en dus niet wordt vervangen door de standaard netwerknaam en wachtwoord van de experiabox. dit klopt dus niet?

 


 @wil_o'hout, bij een volledige reset wordt alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dus indien je de netwerknaam en het wachtwoord hebt aangepast, zal dit worden teruggezet naar waar je in het begin mee begon met die Experia Box. Dit kan je later natuurlijk weer aanpassen naar wat je gewend was en ingesteld had! 

Maak je gebruik van een draadloze verbinding? Dan moet je opnieuw de draadloze verbinding opzetten en de netwerknaam (SSID) en beveiligingssleutel (WPA2) invoeren. De netwerknaam en beveiligingssleutel vind je achter op de sticker van de Experia Box.


Dank je Susun_, Ik ben blij met je reactie en ga aan de slag.


Reageer