Skip to main content

Ik heb 2 adressen ,allebei voorzien van het totaal KPN pakket.

Ik ben nu op adres a ,alles oke.

Op het 2e adres is de experiabox uitgevallen, kan die op afstand gereset worden ?? 

Ik kan daar nu niet naartoe voor een paar weken, wel heb ik een app om de cv te bedienen, en die geeft aan dat ie buiten bereik is.

De experiabox is door een stroomstoring uitgevallen en niet zelf herstart.

 

a

Nee  @bob66, daarvoor moet je terplaatse zijn.


Hoi Bob, welkom op het forum. 

Zelf kun je dit inderdaad niet doen. Ik kan wel proberen om het zelf te doen als de Experiabox online is, anders kan dit niet. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hi @Alex_P , daar dacht ik ook nog aan, maar ik vroeg me ook af of de Experia Box in deze omstandigheden nog wel naar “jullie” zou willen luisteren. Ik hoop voor @bob66 dat het lukt.


Ja, dat is maar net de vraag. We kunnen het altijd proberen. :)


Ik ben voorlopig niet op adres waar die box staat,dus ik kan hem niet zelf resetten.

Hij is wel op het stroomnet, maar om de een of andere reden start ie niet op of door.

 

groet, 

Bob


Snap ik, ik moet je echter teleurstellen. De modem is niet online, dat wil zeggen dat hoewel de modem stroom krijgt er geen verbinding is met ons. Hier is dus iets meer aan de hand. De eerste stap is om te kijken welke lampjes er op de modem branden en om daarna de modem handmatig te resetten met het kleine knopje aan de achterkant. Dit zal dan wel iemand op locatie moeten doen, helaas. :( 


Oke,moet ik wachten tot ik op locatie ben,om hem handmatig te resetten.

Bedankt voor de moeite.

groeten,

Bob


Ja, een andere optie is er helaas niet. Het langsgaan en semi-inbreken bij klanten voor een reset bieden we helaas nog niet. :wink: