Skip to main content
Beantwoord

Retour apparatuur

  • April 7, 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

henkiebecs
Nieuwkomer

Hallo

Ik heb mijn abonnement bij KPN opgezegd pet 1 april 2020 ivm verhuizing naar Gennep

(en daar heeft mijn partner Ziggo).

Ik zou een retourbox ontvangen voor de oude apparatuur, maar vanmorgen nog even op het 

oude adres geweest, maar helaas…..

De sleutels van de oude woning heb ik ingeleverd vanmorgen, dus ik kan daar niet meer naar binnen.

Kan de retourdoos gestuurd worden naar mijn nieuwe adres:

*****

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @henkiebecs. Welkom op het KPN Forum! Dat is vervelend. Ik heb zojuist een retourdoos naar het nieuwe adres in Gennep verstuurd. Als je verder nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je de retourdoos hebt ontvangen en dat het gelukt is om het oude apparatuur retour te sturen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @henkiebecs. Welkom op het KPN Forum! Dat is vervelend. Ik heb zojuist een retourdoos naar het nieuwe adres in Gennep verstuurd. Als je verder nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 14, 2020

Hoi @henkiebecs. Welkom op het KPN Forum! Dat is vervelend. Ik heb zojuist een retourdoos naar het nieuwe adres in Gennep verstuurd. Als je verder nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je de retourdoos hebt ontvangen en dat het gelukt is om het oude apparatuur retour te sturen.


Henkiebecks
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • April 14, 2020

Retourbox ontvangen op het nieuwe adres. Spulleboel er in gedaan en ingeleverd.

Thx

 

👍


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan @Henkiebecks! Jij ook bedankt voor het retour sturen. :relaxed: