Skip to main content
Beantwoord

Retour box voor producten die niet meegaan met verhuizen

• January 19, 2021
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Ik zou mijn spullen retour sturen. Omdat im ga verhuizen naar een huishouden waar geen kpn is. Maar een andere provider.

Alleen ik kan nergens op mijn account terug vinden wanneer en waar mijn retour box word geleverd. 

Kan iemand mij verder helpen?

Mvg,

suzanna

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Suzanna Pronk ,

Je hoeft niet te wachten op een retourdoos van KPN. Dat kan vaak wel twee weken duren. Je kunt ook een eigen doos gebruiken. 

Als je het contract bij KPN hebt opgezegd, dan kun je alles terugsturen naar het (gratis) antwoordnummer: 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs goed wat je krijgt bij het Post-NL-inleverpunt.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 19, 2021

Hallo @Suzanna Pronk ,

Je hoeft niet te wachten op een retourdoos van KPN. Dat kan vaak wel twee weken duren. Je kunt ook een eigen doos gebruiken. 

Als je het contract bij KPN hebt opgezegd, dan kun je alles terugsturen naar het (gratis) antwoordnummer: 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs goed wat je krijgt bij het Post-NL-inleverpunt.