Skip to main content
Antwoord

Retour doos naar ander adres sturen. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

• April 23, 2025
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb mijn KPN vast internet opgezegd. Ik wil de retourdoos graag naar een adres laten sturen.

Ik zit momenteel in het buitenland, en wil dit graag DIGITAAL regelen. Whatsapp, chatten, email, bellen via whatsapp, allemaal prima. Maar nee. Ik MOET met jullie bellen via de ouderwetse telefoonverbinding. De chatbot is ook waardeloos in dit opzicht. Ik ga geen 2,50 euro per belminuut betalen om zoiets simpels op te lossen. Schande schande schande schande schande schande. Had ik al aangegeven dat deze situatie uitermate frustrerend is? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Jannes2025, welkom bij onze community. 

Ik kan me goed voorstellen dat je niet zoveel kosten wilt maken om dit door te geven. Als ik even mee mag denken, dan kun je dit het beste via de social media kanalen doen. Dit kan via Twitter, Instagram of  Facebook. Dan hoef je niet te bellen en kan alles schriftelijk worden geregeld. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Hi ​@Jannes2025, welkom bij onze community. 

Ik kan me goed voorstellen dat je niet zoveel kosten wilt maken om dit door te geven. Als ik even mee mag denken, dan kun je dit het beste via de social media kanalen doen. Dit kan via Twitter, Instagram of  Facebook. Dan hoef je niet te bellen en kan alles schriftelijk worden geregeld. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 28, 2025

​@Jannes2025 De retourdoos is per brievenpost verzonden, hier kan je de PostNL verhuisservice gebruiken, kost 1,5€/week voor post laten doorsturen en je kan iedere tijd weer opzeggen.

Maar aangezien het als brief is verstuurd, kan hij ook in jouw brievenbus liggen tot je terug zal komen van buitenland.