Beantwoord
Retour doos nog niet ontvangen
Goedenavond, ik heb nog geen retourdoos ontvangen. Kan ik die krijgen? Heb anders geen goed gevoel dat het in orde komt. Dank je!
Beste antwoord door Susan_
Goedemiddag @Kpnuseratplanet , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Op het moment dat je nog geen retour doos hebt, kan je hier nog even op wachten. Uiterlijk 2 weken na opzegging van het abonnement of een extra dienst, ontvang je de retour doos. Wil je hier niet op wachten, kan je inderdaad bovenstaande adres gebruiken en een eigen doos. Dit is uiteraard ook kosteloos. Om er zeker van te zijn dat het onder jouw abonnement wordt genoteerd, kan je een briefje erin doen met jouw naam, postcode + huisnummer en evt. klantnummer (maar het apparatuur heeft een bepaald serienummer die gekoppeld is aan jouw abonnement).
Wil je alsnog graag een retour doos, kan ik die alsnog voor je aanvragen (of vervroegen). Wil je dan jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 🙂
Bekijk origineelOp het moment dat je nog geen retour doos hebt, kan je hier nog even op wachten. Uiterlijk 2 weken na opzegging van het abonnement of een extra dienst, ontvang je de retour doos. Wil je hier niet op wachten, kan je inderdaad bovenstaande adres gebruiken en een eigen doos. Dit is uiteraard ook kosteloos. Om er zeker van te zijn dat het onder jouw abonnement wordt genoteerd, kan je een briefje erin doen met jouw naam, postcode + huisnummer en evt. klantnummer (maar het apparatuur heeft een bepaald serienummer die gekoppeld is aan jouw abonnement).
Wil je alsnog graag een retour doos, kan ik die alsnog voor je aanvragen (of vervroegen). Wil je dan jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.