Skip to main content
Beantwoord

Retour sturen oude apparatuur

  • January 27, 2020
  • 4 reacties
  • 158 keer bekeken

Goedenavond,

 

na eerst een adsl experiabox v8 te hebben ontvangen met een huawei 4g modem, zijn we nu (gedwongen😜) overgestapt naar het nieuwe sneller buitengebied internet, met de experiabox v10 en ander 4g router.

tot nu bevalt het goed, zeker niet slechter dan vorige configuratie.

 

maar ik zou graag nu 2 retourboxen willen ontvangen voor de oude hardware. Neem aan dat KPN die graag terug wil.

kan dat geregeld worden via deze weg?

 

mvg

Patrick

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Tycha

Welkom @Pksparks1962 

 

Oude apparatuur, die je in bruikleen had van KPN, kan bij een PostNL locatie gratis geretourneerd worden naar het volgende adres. Verpak het goed in een willekeurige doos.


Doe een briefje met naam, adres in de doos  suc6

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Auteur
  • Helper
  • January 27, 2020

Excuses, graag verplaatsen naar juiste sub-forum: Internet

alvast bedankt

patrick


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 27, 2020

Welkom @Pksparks1962 

 

Oude apparatuur, die je in bruikleen had van KPN, kan bij een PostNL locatie gratis geretourneerd worden naar het volgende adres. Verpak het goed in een willekeurige doos.


Doe een briefje met naam, adres in de doos  suc6

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn


  • Auteur
  • Helper
  • January 27, 2020

@Tycha , hartelijk dank voor de info. Ik zal dat binnenkort dan regelen.

fijne avond verder

patrick


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 27, 2020

Graag gedaan, fijne avond

PS bewaar het verzendbewijs😀