Skip to main content

Ik kreeg enkele weken terug mijn nieuwe kpn modem toegestuurd . Heb gelijk de oude retour gestuurd.

Vorige week kreeg ik weer een nieuwe modem gestuur, de tweede dus.

Waar kan ik deze naar retour sturen ?

Bewaar wel goed het verzendlabel.

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/


Ik heb de nieuwe Fritzbox toe gezonde gekregen 18 juli ,de oude moet retour  2 de week augustus is mijn zoon terug uit het buiten land ,die helpt mij er mee . Is dat geen probleem 

 

 Groet Arie 


Ik heb de nieuwe Fritzbox toe gezonde gekregen 18 juli ,de oude moet retour  2 de week augustus is mijn zoon terug uit het buiten land ,die helpt mij er mee . Is dat geen probleem 

 

 Groet Arie 

Nee hoor, dat is geen probleem. Misschien dat je wel een herinnering ontvangt, maar die kan je negeren. Die wordt namelijk automatisch verstuurd als een modem na een bepaalde tijd nog niet retour is ontvangen.

Piet.


Ik heb de nieuwe Fritzbox toe gezonde gekregen 18 juli ,de oude moet retour  2 de week augustus is mijn zoon terug uit het buiten land ,die helpt mij er mee . Is dat geen probleem 

 

 Groet Arie 

Nee hoor, dat is geen probleem. Misschien dat je wel een herinnering ontvangt, maar die kan je negeren. Die wordt namelijk automatisch verstuurd als een modem na een bepaalde tijd nog niet retour is ontvangen.

Piet.

Dank je wel .