Skip to main content
Beantwoord

Retour zenden modem

• November 16, 2021
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik kreeg enkele weken terug mijn nieuwe kpn modem toegestuurd . Heb gelijk de oude retour gestuurd.

Vorige week kreeg ik weer een nieuwe modem gestuur, de tweede dus.

Waar kan ik deze naar retour sturen ?

Beste antwoord door Anonymous

Bewaar wel goed het verzendlabel.

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Antwoord
  • November 16, 2021

Marita Rupke van Riet
Topper
Forum|alt.badge.img

Ik heb de nieuwe Fritzbox toe gezonde gekregen 18 juli ,de oude moet retour  2 de week augustus is mijn zoon terug uit het buiten land ,die helpt mij er mee . Is dat geen probleem 

Groet Arie 

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Ik heb de nieuwe Fritzbox toe gezonde gekregen 18 juli ,de oude moet retour  2 de week augustus is mijn zoon terug uit het buiten land ,die helpt mij er mee . Is dat geen probleem 

Groet Arie 

Nee hoor, dat is geen probleem. Misschien dat je wel een herinnering ontvangt, maar die kan je negeren. Die wordt namelijk automatisch verstuurd als een modem na een bepaalde tijd nog niet retour is ontvangen.

Piet.

Marita Rupke van Riet
Topper
Forum|alt.badge.img

Groet Arie 

Nee hoor, dat is geen probleem. Misschien dat je wel een herinnering ontvangt, maar die kan je negeren. Die wordt namelijk automatisch verstuurd als een modem na een bepaalde tijd nog niet retour is ontvangen.

Piet.

Dank je wel .