Skip to main content

Beste KPN,

 

Wij hebben een retourbox ontvangen op adres: ***. Wij zouden graag onze router weer opsturen. Nu zijn wij verhuisd naar België maar de retourlabel wordt niet aanvaard in bij een PostNL postpunt in Belgie. De te scannen barcode en/of nummer is niet in te voeren in het Belgische systeem. Nu was mijn vraag of wij een Belgische retoursticker kunnen krijgen. Anders moet ik tot NL rijden om deze via een postpunt de retourbox te verzenden. 

Alvast bedankt. 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Amber Verstraeten

 

Admin: adres verwijderd

Hallo @verstraetenamber , als je bij de grens woont even naar NL hoppen en daar bij een lokaal postkantoor inleveren.

Als dat niet kan zullen ze in België vast ook wel iets hebben om iets gratis retour te sturen naar een adres in NL.

 

 


Ja... je moet je apparatuur ook niet meenemen naar België. Wat moet je er daar mee? 😶


Ha @verstraetenamber, welkom! Ik kan je niet aan een Belgisch retourlabel helpen. Wel kan je zelf het adres op de doos schrijven:

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

 

Zorg er even voor dat jouw gegevens, bijvoorbeeld op een briefje, bij de doos in zitten. Dan komt het helemaal in orde. 


Vanuit België betaal je dan wel portokosten. 
 

Vanuit Nederland is verzending naar een antwoordnummer gratis.