Skip to main content

Ik zou een retourdoos ontvangen enkele dagen voor beƫindiging van het abonnement, maar heb die nog niet ontvangen. Ik zou die wel graag willen krijgen, zoals KPN mij heeft beloofd. Met de instructie wat ik terug moet sturen.

Tof dat je netjes je apparatuur terug wilt sturen!Ā 

Het kan soms iets langer duren, stel dat je een week tot na het abonnement eindigd de doos nog niet hebt ontvangen is het een goed idee om aan de bel te trekken :)Ā 

Wanneer het fout dreigt te gaan kan je ook hier je klantnummer invullen:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Hierdoor kan indien het nodig een KPN Medewerker meekijken :)Ā 


Zie: https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm

Helaas vergeet men vaak de retourdoos op te sturen, maar je kunt ook een eigen doos gebruiken. De doos met apparatuur geef je af bij een PostNL locatie. Verzending is gratis. Doe in de doos een briefje met jouw gegevens en klantnummer.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Wat je terug moet sturen is:

  • Modem met adapter
  • Tv-decoder(s) met adapter en afstandsbediening

Hoi @martijn_amersfoort. Welkom op het KPN Forum! Ik heb het voor je nagekeken en zie dat het abonnement inderdaad is opgezegd. Wat vreemd dat je nog geen retourdoos hebt ontvangen. Heb je inmiddels al een eigen doos gebruik of wil je dat ik een retourdoos jouw kant op stuur?


HoiĀ @martijn_amersfoort. Welkom op het KPN Forum! Ik heb het voor je nagekeken en zie dat het abonnement inderdaad is opgezegd. Wat vreemd dat je nog geen retourdoos hebt ontvangen. Heb je inmiddels al een eigen doos gebruik of wil je dat ik een retourdoos jouw kant op stuur?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je alles zelf in een doos hebt gestopt en retour hebt gestuurd. Als je toch nog een retourdoos nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Ā 

Admin: Voor meer informatie overĀ het retour sturen van oude apparatuurĀ kan je terecht in dit topic.


HoiĀ @martijn_amersfoort. Welkom op het KPN Forum! Ik heb het voor je nagekeken en zie dat het abonnement inderdaad is opgezegd. Wat vreemd dat je nog geen retourdoos hebt ontvangen. Heb je inmiddels al een eigen doos gebruik of wil je dat ik een retourdoos jouw kant op stuur?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je alles zelf in een doos hebt gestopt en retour hebt gestuurd. Als je toch nog een retourdoos nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Dat klopt, ontvangen en retour gestuurd!


Bedankt daarvoor! Als je verder nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.Ā 


Reageer