Skip to main content

Hoi ,ik heb kort geleden mijn abonnement aangepast qua snelheid internet....... Verder niks veranderd...... Nu krijg ik n retour doos thuis gestuurd, en moet ik de tv ontvangers die ik in bruikleen heb gekregen retour sturen ???? Dat snap ik niks van...... Heb alleen mijn internet veranderd ?? 

Goedeavond ER waren nog meer mensen met een abonnementen die hier last van hebben die iets gewijzigd hadden. kijk even OP FORUM daar wordt een uitleg over gezegd. IK zeg niet U decoder terug sturen het is een foutje IN systeem 🤔


Goedemiddag @1971dirgni1971. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je de tv-ontvangers moet retour sturen wanneer je alleen maar je internetsnelheid aanpast. Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik deze wijziging erbij pakken en verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je je gegevens hebt aangevuld? 


Er is wat mis gegaan in de achterliggende structuur. Daardoor hebben velen met een wijziging onterecht een retourdoos ontvangen. Je kunt dit gewoon negeren.


We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Reageer