Skip to main content
Beantwoord

Retourdoos ontvangen

• October 26, 2019
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

1971dirgni1971
Nieuwkomer

Hoi ,ik heb kort geleden mijn abonnement aangepast qua snelheid internet....... Verder niks veranderd...... Nu krijg ik n retour doos thuis gestuurd, en moet ik de tv ontvangers die ik in bruikleen heb gekregen retour sturen ???? Dat snap ik niks van...... Heb alleen mijn internet veranderd ?? 

Beste antwoord door PeterG

Er is wat mis gegaan in de achterliggende structuur. Daardoor hebben velen met een wijziging onterecht een retourdoos ontvangen. Je kunt dit gewoon negeren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 27, 2019

Goedeavond ER waren nog meer mensen met een abonnementen die hier last van hebben die iets gewijzigd hadden. kijk even OP FORUM daar wordt een uitleg over gezegd. IK zeg niet U decoder terug sturen het is een foutje IN systeem 🤔

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Goedemiddag @1971dirgni1971. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je de tv-ontvangers moet retour sturen wanneer je alleen maar je internetsnelheid aanpast. Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik deze wijziging erbij pakken en verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je je gegevens hebt aangevuld? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • October 29, 2019

Er is wat mis gegaan in de achterliggende structuur. Daardoor hebben velen met een wijziging onterecht een retourdoos ontvangen. Je kunt dit gewoon negeren.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!