Skip to main content

Hoi 

Ik heb het overlijden van mijn moeder aan jullie door gegeven nu hebben jullie haar abonnement stop gezet dat is prima maar jullie sturen mij een doos voor de tv ontvanger en de modem terug te sturen 
Nu is de vraag kunnen jullie na mij sturen zodat ik dan alles kan regelen 
De gegevens van mijn moeder zijn 
Alvast bedankt voor jullie medewerking 
Mvg therezi wijnands 
 
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Condoleance met je moeder.

Lijkt me niet handig alle privégegevens hier in een openbaar forum in een bericht neer te zetten.

Beter na 1 januari bellen met de klantenservice.

Je kunt die gegevens hier in het bericht zelf nog verwijderen.
Daar heb je bij elkaar een uur de tijd voor. (Nu nog 50 minuten)
Daarna is het bericht niet meer door jezelf aan te passen.
Alleen door een moderator, maar verwacht niet dat er vandaag iemand beschikbaar is?

Aanpassen bij de “drie puntjes” rechts onderaan je bericht met de muisknop → Bewerk.


Hallo @Jeanke55

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van uw moeder. 

Verder denk ik dat je verzoek niet in een juist topic is gezet maar laat het maar even zo. Hall wel even al de privé gegevens weg. Daar heeft niemand iets mee te maken. Er meldt zich vanzelf een moderator die eventueel via een privébericht of telefoontje iets zal proberen te regelen. Dat kan echter meerdere dagen duren. U zou ook kunnen bellen met de klantenservice er inspreken dat u een medewerker wilt spreken. 


 


 


Door een moderator je eerdere bericht toch nog aangepast.  Die zal dan ook de gegevens verder wel verwerken met wat je erin hebt gezet, en naar ik vermoed met je contact opnemen.

Veel sterkte verder.


Hallo @Jeanke55! Welkom hier. We hebben de persoonsgegevens in jouw profiel geplaatst i.v.m. privacy. De apparatuur mag terug in een oude doos die je nog hebt liggen of vindt in de supermarkt. Je hebt niet per se een doos van ons nodig. Omdat ik hier nu toch al ben, heb ik meteen een retourdoos je kant opgestuurd. Hopelijk ben je hiermee geholpen. 
Laar het maar weten als je nog vragen hebt. 


 

Lukt het niet om tekst te typen? Je kunt ook je vraag stellen via 0800-0402! :blush:


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!