Skip to main content

ben nu al 2 maanden bezig om te proberen een afspraak te regelen voor het vervangen van het glasvezel kastje. gebeld met ze ,alle gegevens doorgenomen en zou worden teruggebeld voor een afspraak , is nooit gebeurd . online via de link is helemaal onmogelijk, telkens de medling te druk met afspraken inn de buurt , probeer het over 24 uur nogmaals , ben er helemaal klaar mee,, wat een slechte service van roamler , maar zeker ook van de opdracht gever kpn .

Roamler wil volgens mij helemaal geen afspraken maken. Ze willen dit werk doen in de uren dat hun monteurs over hebben. Dan gaan hun monteurs gewoon zonder afspraak langs de deuren. 

KPN die dit werk aan Roamler heeft uitbesteed heeft ze natuurlijk een bepaalde periode de tijd gegeven. Zolang die periode nog niet afgelopen is rommelt Roamler zo rustig door. 


Hi @kraken, wat ontzetten zuur (en ook raar) dat het bij jou nu al zo lang niet lukt om een afspraak te maken 😐 

Als het zowel telefonisch als via de website niet lukt, wil ik je aanraden om je hele verhaal even op de mail te zetten naar  support@roamlertech.nl. Vanuit daar zullen ze het ongetwijfeld goed voor je op kunnen lossen!

 


Ik heb de mail verdtuurd ben heel benieuwd of dit word opgepakt . Gr Rinie


Ik hoop met je mee @kraken, het zou nu toch eens tijd worden dat er iets voor je in wordt gepland!


Krijg nu mail van kpn je moet een afspraak maken  nog voor kastje te vervangen , met link naar roamler die niet werkt , top service kpn , ga dit nu eens  oplossen ! ! 


Dit gaat ook echt allemaal verre van soepel 😐

Wat gebeurt er precies als je de link aanklikt @kraken? Je zegt dat hij niet werkt, maar waar gaat het precies mis? Kan je de link misschien ook kopiëren en dan in een andere browser opzoeken? Misschien gaat het dan wél goed!


Nee kom er uiteindelijk wel op maar dan komt de melding dat het veel te druk is en over 24 uur het nogmaals moet proberen..


Wat ontzettend raar dat jij telkens deze melding te zien krijgt ☹️

Had je dit ook al aan Roamler laten weten via de mail ( support@roamlertech.nl) en daar ook al een reactie op ontvangen? Of was de reactie het mailtje met de link naar de afsprakenpagina? In het laatste geval kan je terugmailen dat het dus NIET lukt via de afsprakenpagina en of ze je op een andere manier eindelijk aan een afspraak kunnen helpen. 


Geen reactie na mail al eens gebeld zou gepland worden , niks ! 


Je hebt géén reactie gehad nog op de mail en hebt daarna nog een keer gebeld? Of begrijp ik je zin zo verkeerd? 

Ik weet niet precies hoe lang het zou moeten duren voordat je een reactie per mail ontvangt maar het weekend zit er tussen dus kan zijn dat je pas in de loop van deze week een mail terug krijgt. 


Uiteindelijk gelukt , na veel gedoe , nu afwachten  of ze komen opdagen .

gr Rinie


Ah kijk aan, heel fijn dat het eindelijk gelukt is! Voor wanneer staat de afspraak nu? Zou je op die dag willen laten weten of het ook echt goed gekomen is? 


Het word de 30ste tussen 08:00 en 12:00 uur 


Ah nog wel vrij snel dus gelukkig, dat is dan wel weer mooi. Ik hoor donderdag graag van je hoe het is gegaan!


Hoi afspraak was vandaag 30 mei , tussen 08:00 en 12:00 uur , je raad het al, niemand gezien of gehoord , geen bericht of belletje , geen monteur , , word ef moedeloos van , kost me ern dag voor niks . Zie dot maar als officiele klacht !!


Belt net dat hij ee aan komt wel 3 uur latef dan gepland ….


Ah, dus ook de afspraak zelf ging niet helemaal volgens planning 😕

Heeft de monteur alles verder wel goed afgehandeld bij jou thuis @kraken?


Dat wel gelukkig , maar vind de service totaal

pakket toch niet zoals het hoort , van maken afdpraak tot uiteindelijk Vervanging . Gr Rinie


Hoe dit bij jou gegaan is, verdient inderdaad absoluut niet de schoonheidsprijs 😔 Ik ben wel heel blij dat het nu uiteindelijk alsnog goed gekomen is!


Ik sluit me maar aan . . . na het eerste verzoek heb ik ook met tussentijden geprobeerd erin te komen. . . kreeg de melding “veel belangsteeling, probeer later weer eens”.
vandaag kreeg ik een herinnering dat ik nog geen afspraak gemaakt had.
via de toegevoegde link horen na inv ullen van emailadres en postcode de gegevens te verschijnen,

dat gebeurt niet. wel een bereikbaarheidsnummer ingetoetst, en op “volgende”geklikt.
Dan krijg ik de melding “fout opgetreden, neem contact op met uw systeembeheerder”!
Daarna dezelfde procedure geprobeerd via de KPN-site, Zelfde resultaat.
Heel klunzig en irritant !
Bert Vervoorn


Hier hetzelfde . Ik krijg herinneringen,  maar als ik afspraak wil maken loop ik continue vast. Moet contact opnemen met mijn systeembeheerder. Waardeloos 


Ik sluit me maar aan . . . na het eerste verzoek heb ik ook met tussentijden geprobeerd erin te komen. . . kreeg de melding “veel belangsteeling, probeer later weer eens”.
vandaag kreeg ik een herinnering dat ik nog geen afspraak gemaakt had.
via de toegevoegde link horen na inv ullen van emailadres en postcode de gegevens te verschijnen,

dat gebeurt niet. wel een bereikbaarheidsnummer ingetoetst, en op “volgende”geklikt.
Dan krijg ik de melding “fout opgetreden, neem contact op met uw systeembeheerder”!
Daarna dezelfde procedure geprobeerd via de KPN-site, Zelfde resultaat.
Heel klunzig en irritant !
Bert Vervoorn

al gemaild of gebeld ?


Ik heb gebeld naar het nummer wat Roamler aangeeft. 
Dan krijg je minutenlang een phasend  fluitmuziekje van de andere kant van de wereld, en geen melding van hoe lang nog. . .  dus weer neergelegd.

Ik blijf bij klunzig en irritant. 
 


Ik heb gebeld naar het nummer wat Roamler aangeeft. 
Dan krijg je minutenlang een phasend  fluitmuziekje van de andere kant van de wereld, en geen melding van hoe lang nog. . .  dus weer neergelegd.

Ik blijf bij klunzig en irritant. 
 

En gemaild daarna?


Mailen naar wat? Roamler geeft alleen een telefoonnummer . . . 
En bij de KPN klantenservice loop ik ook vast.
Misschien vergeet u, dat ik niet degene ben, die voorstelde om het kastje te vervangen.
Ik zou eerder een persoonlijk bericht op naam en adres verwachten van:
sorry, er is iets mis gegaan, hier is een nieuwe kans.

Het lijkt nu wel of ikzelf iets fout gedaan heb!

 


Reageer