Skip to main content

ben nu al 2 maanden bezig om te proberen een afspraak te regelen voor het vervangen van het glasvezel kastje. gebeld met ze ,alle gegevens doorgenomen en zou worden teruggebeld voor een afspraak , is nooit gebeurd . online via de link is helemaal onmogelijk, telkens de medling te druk met afspraken inn de buurt , probeer het over 24 uur nogmaals , ben er helemaal klaar mee,, wat een slechte service van roamler , maar zeker ook van de opdracht gever kpn .

Mailen naar wat? Roamler geeft alleen een telefoonnummer . . . 
En bij de KPN klantenservice loop ik ook vast.
Misschien vergeet u, dat ik niet degene ben, die voorstelde om het kastje te vervangen.
Ik zou eerder een persoonlijk bericht op naam en adres verwachten van:
sorry, er is iets mis gegaan, hier is een nieuwe kans.

Het lijkt nu wel of ikzelf iets fout gedaan heb!

 

zie hierboven voor mail adres 

 

support@roamlertech.nl


ik kan online ook geen afspraak maken, "er is een fout opgetreden, neem contact op met uw

systeembeheerder" als ik op verder klik.

meerdere keren geprobeerd te bellen, langer dan een kwartier aan 't wachten aan de telefoon.

alleen een achtergrondmuziekje, krijg niet te horen hoeveel wachtende voor me ofzo.

telefonisch zijn ze blijkbaar ook onbereikbaar,

uit frustratie heb ik een mail gestuurd naar NLsupport@roamler.com waarop ze ook

waarschijnlijk niet op zullen reageren.

maargoed, ik denk dat ik het maar blijf proberen.


ik kan online ook geen afspraak maken, "er is een fout opgetreden, neem contact op met uw

systeembeheerder" als ik op verder klik.

meerdere keren geprobeerd te bellen, langer dan een kwartier aan 't wachten aan de telefoon.

alleen een achtergrondmuziekje, krijg niet te horen hoeveel wachtende voor me ofzo.

telefonisch zijn ze blijkbaar ook onbereikbaar,

uit frustratie heb ik een mail gestuurd naar NLsupport@roamler.com waarop ze ook

waarschijnlijk niet op zullen reageren.

maargoed, ik denk dat ik het maar blijf proberen.

 

 

update;

mijn excuses voor mijn eerdere frustratie, negeer mijn bovenstaande bericht.

mijn kastje is al inmiddels vervangen en het is allemaal goed verlopen.

ik vind dat ze wel een goede service hebben, alleen ze hebben het te druk,

afspraak maken ging moeilijk, dat is mijn enige minpunt.

na het maken van afspraak verliep alles vlekkeloos bij mij.


Ik heb verschillende mails van Roamler ontvangen, afspraak maken lukte niet, na telefonisch contact gehad te hebben met klantenservice van kpn was ik zeer verbaasd. Ik heb inmiddels 3 verschillende medewerkers van kpn aan de lijn gehad en geen van hen wist iets over deze aktie. Ze hebben het nagezocht, maar volgens hen werkt Roamler niet samen met KPN om deze kastjes te vervangen. Nu heb ik vandaag een bevestiging van een afspraak met Roamler ontvangen, terwijl ik geen afspraak met ze heb. Gebleken is dat het totaal nutteloos is om te mailen naar Roamler, omdat er nooit enige reactie op komt. Wederom contact gehad met KPN, en wederom wist de medewerker niets van deze aktie en kon er ook niets over vinden. Vreemde situatie en aangezien mijn kastje nog geen jaar hangt en prima werkt laat ik het NIET vervangen. 


Ook ik ervaar problemen met Roamler. Ik had een afspraak medio juli, plotseling kreeg ik een nieuwe afpsraakbevestiging voor de zaterdag ervoor. Dat is nog niet zo erg ware het niet dat de monteur al vroeg in de ochtend belde om door te geven dat er zieken waren en dat de afspraak niet door kon gaan. Sindsdien is het onmogelijk om contact te krijgen met Roamler om een nieuwe afspraak in te plannen. Via het telefoonnummer van KPN wordt je direct doorverbonden met Roamler. Vervolgens sta je oneindig lang in de wacht met een wachtmuziekje.  Vanochtend van de klantenservice KPN een ander telefoonnummer van Roamler gekregen. En weer direct datzelfde wachtmuziekje, maar geen contact met een medewerker. 

Nu naar KPN klantenservice gebeld en afgesproken dat mocht er nog iets vervangen moeten worden KPN zelf contact met mij gaat opnemen. 


Reageer