Skip to main content
Beantwoord

Rode ethernetkabel te kort, met link in mail voor langere kom ik niet verder

• December 27, 2024
  • 6 reacties
  • 127 keer bekeken

Hoi,

Een paar dagen geleden kreeg ik een e-mail van KPN over de installatie van de aansluiting van glasvezel.

Hierbij zou je via een link een langere kabel kunnen aanvragen:

Echter met deze link kom ik niet verder.  Een langere kabel van 5 meter zou voldoende moeten zijn om mijn modem met het glasvezelkastje te verbinden.

Alvast bedankt,

Rob

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@RobvG91 ,

Als het aanvragen niet lukt via die link is er een alternatief. Je kunt dan de klantenservice vragen om die kabel naar jou op te sturen.    

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 27, 2024

Hallo ​@RobvG91 ,

Als het aanvragen niet lukt via die link is er een alternatief. Je kunt dan de klantenservice vragen om die kabel naar jou op te sturen.    

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@RobvG91, welkom op onze community! Is het nog gelukt een langere kabel te bestellen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 1, 2025

Nog geen tijd gehad. Ik bel begin volgende week

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 1, 2025

Wellicht heeft u nog een utp kabel minimaal cat 5e  liggen. Die kunt u dan gewoon gebruiken. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 7, 2025

Hallo ​@RobvG91 ,

Hoe doe je dat? :

@RobvG91 

Heb je al een langere kabel ontvangen via de klantenservice? 

• Nieuwkomer
  • June 10, 2025

en paar dagen geleden kreeg ik een e-mail van KPN over de installatie van de aansluiting van glasvezel.

Hierbij zou je via een link een langere kabel kunnen aanvragen:

Echter met deze link kom ik niet verder.  Een langere kabel van 20 meter zou voldoende moeten zijn om mijn modem met het glasvezelkastje te verbinden.