Skip to main content
Antwoord

Rond de 20 x gebeld over de aanleg van glasvezel

• July 7, 2025
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Manon Waterreus
Nieuwkomer

Beste kpn,

Door wisselende nummers wordt ik 15-20 xgebeld over een glasvezel aansluiting van kpn. Ik heb meerdere keren gevraagd mij niet langer te bellen. Men wil geen offerte uitschrijven, dus komt ook malafide op mij over. Ik wil u graag informeren en verzoeken mijn naam uit enig register te verwijderen.

Wens u alle goeds,

Manon

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Manon Waterreus, welkom bij onze community. 

Marlon legt het al goed uit, waarvoor dank. De aanleg van glasvezel is gratis. Er zijn enkele uitzonderingen in het buitengebied, maar wij bellen je dan niet zomaar. Heb jij dit zelf aangevraagd? 

Zo niet, dan is mijn advies ook om dit gratis aan te laten leggen om in de toekomst kosten te besparen. Lees hieronder ook alles over glasvezel en de aanleg hiervan. 

Mocht om welke reden dan ook niet meer gebeld willen worden, dan zou ik graag willen weten op welk nummer je bent gebeld, zoor welk nummer (1 voorbeeld is genoeg) en op welke datum en welk tijdstip. Dan kan ik dit achterhalen en ervoor zorgen dat het stopt. Zou je dit in je KPN profiel willen invullen hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

2 reacties

• July 7, 2025

Waarvoor wil je een offerte? De aanleg van glasvezel is gratis.

Als je nu geen glasvezel neemt, dan word over een paar jaar je verbinding over koper afgesloten. Dan heb je geen verbinding meer. Als je dan alsnog glasvezel wilt, dan moet je wel betalen. En dan krijg je ook een offerte. Van een bedrag ergens boven de 1000 euro waarschijnlijk. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 10, 2025

Hi ​@Manon Waterreus, welkom bij onze community. 

Marlon legt het al goed uit, waarvoor dank. De aanleg van glasvezel is gratis. Er zijn enkele uitzonderingen in het buitengebied, maar wij bellen je dan niet zomaar. Heb jij dit zelf aangevraagd? 

Zo niet, dan is mijn advies ook om dit gratis aan te laten leggen om in de toekomst kosten te besparen. Lees hieronder ook alles over glasvezel en de aanleg hiervan. 

Mocht om welke reden dan ook niet meer gebeld willen worden, dan zou ik graag willen weten op welk nummer je bent gebeld, zoor welk nummer (1 voorbeeld is genoeg) en op welke datum en welk tijdstip. Dan kan ik dit achterhalen en ervoor zorgen dat het stopt. Zou je dit in je KPN profiel willen invullen hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?