Het rode lampje blijft branden. Een aantal keren de spanning eraf gehaald en het opnieuw geprobeerd, maar dat helpt niet.
Het rode lampje blijft branden. Een aantal keren de spanning eraf gehaald en het opnieuw geprobeerd, maar dat helpt niet.
Hallo
Succes.
KPN heeft mij een email gestuurd dat de glasvezelaansluiting klaar voor gebruik is. Ik heb de spanning er een half uur vanaf gehaald, maar het rode alarm lampje brandt nog steeds…..
KPN heeft mij een email gestuurd dat de glasvezelaansluiting klaar voor gebruik is. Ik heb de spanning er een half uur vanaf gehaald, maar het rode alarm lampje brandt nog steeds…..
Dan even bellen met KPN
Succes.
Ik heb gebeld met 0800 0402 maar het probleem is nog NIET opgelost.
Hi
Ik had ook niet verwacht dat dit op afstand kon worden opgelost. Is er wel een melding aangemaakt hiervoor? Ergens tussen jouw kastje en de centrale gaat er namelijk iets niet goed.
Uiteraard, ik heb geen inzage daarin maar ik heb wel een melding aangemaakt voor ze het verzoek om dit op te pakken en iemand aan te sturen. Je hoeft zelf niets meer te doen.
Hi
Nog even geduld dus, hoewel ik mij besef dat het woordje "even” in dit geval een andere betekenis heeft.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.