Skip to main content

Hallo,

 

Op 15 juli zouden wij aangesloten worden op het KPN netwerk, om 9.00 een sms ontvangen dat ik gebruik kan maken van de diensten en mijn glasvezel modem kon aansluiten.

 

Alle stappen doorlopen via internet, met het volgende resultaat

  • Power lampje : aan
  • Connection : uit
  • Alarm : knippert rood
  • Data : Is aan als ik de modem aanzet

eerste gesprek gehad om 9.15 deze persoon gaf aan dat het wel even kon duren maar ik voor 12.00 aangesloten zou zijn. om 12.15 nog steeds zelfde resultaat, stappen nogmaals doorlopen maar helaas.

Om 16.30 nogmaals contact opgenomen met klantenservice, weer alle stappen doorlopen met hetzelfde resultaat, ik moest het kastje van de glasvezel afhalen en 45min wachten, zijn dienst zat erop maar hij zou mij laten terugbellen om 18.00 om alles nogmaals te checken.
Om 18.30 zelf maar de telefoon gepakt want ik was niet teruggebeld en had nog steeds geen KPN verbinding. Weer alle stappen doorlopen voor de 4e / 5e keer met hetzelfde resultaat, echter konden we nu een monteur inplannen, voor de 24e ! dat is 1,5 week verder! 
Andere oplossing ik zou vandaag 16e in de ochtend teruggebeld worden want wie weet zou het vandaag wel werken de 15e kon namelijk ook 23.59 betekenen.

Inmiddels de hoop opgegeven met teruggebeld worden want alweer geen gehoor, niemand die contact heeft opgenomen met mij.

Ik hoor graag wat jullie hier van vinden en wat de oplossing is !

 

Mvg, Sander

Heel vervelend hoe het loopt. Ik zie er een kleine kans in maar kijk eens of je via volgende link de datum van afspraak naar eerder kan verplaatsten https://www.kpn.com/service/monteur/installatiemonteur/installatiemonteur-plannen.htm


Helaas, eerst mogelijk is dan zelf een week later :/


Helaas, eerst mogelijk is dan zelf een week later :/

Blijven controleren dagelijks , wellicht komt er wat eerder vrij weet niet of dat mogelijk is. Maar kan geen kwaad 


Hoi @Snader1986, leuk dat je hebt gekozen voor glasvezel van KPN! 💚 Alleen jammer dat het (nog) niet werkt.

Ik begrijp dat er inmiddels een monteur ingepland is voor 24 juli. Ik ben bang dat we deze afspraak niet kunnen vervroegen. We proberen altijd een monteur zo snel mogelijk in te plannen. De zomervakantie is begonnen en dus hebben we minder monteurs beschikbaar, waardoor jij helaas langer moet wachten dan je misschien gewend bent van ons. Het enige advies dat ik je nu kan geven is om deze afspraak af te wachten. Jij hebt gedaan wat je kon doen. Het is nu aan een monteur om ernaar te kijken.


Reageer