Skip to main content
Antwoord

Rood alarmlampje op mijn glasvezelkast, hoe los ik dit op?

• October 3, 2025
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Goedenmiddag.

na 1,5 jaar van glasvezel zonder probleem brandt er opeens een rood lampje bij alarm op mijn glasvezelkastje. Enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik had al geprobeerd om hem 2 minuten van stroom af te halen.

alvast bedankt

Beste antwoord door Ik_Combineer

Als je zelf al het kastje uit en aan hebt gezet en de website geeft geen storing aan op uw adres is het helaas tijd voor de volgende zet; het boeken van een monteur voor herstel. Voor geen diensten kan je 24/7 bellen met KPN op 0800-0402. (0403 zakelijk)

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Als je zelf al het kastje uit en aan hebt gezet en de website geeft geen storing aan op uw adres is het helaas tijd voor de volgende zet; het boeken van een monteur voor herstel. Voor geen diensten kan je 24/7 bellen met KPN op 0800-0402. (0403 zakelijk)

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@EN01, welkom op de community. Een rood alarmlampje op het glasvezelkastje is niet goed inderdaad. Het kan zijn dat de verbinding elders een probleem heeft. Heb je al gekeken op kpn.com/storing? Het kan zijn dat er een storing is op jouw adres. Als dat het geval is geeft die pagina dat aan.

Als daar niets staat is het inderdaad het beste om telefonisch contact met ons op te nemen zoals Ik_Combineer al noem, dat kan via dat nummer of via een terugbelafspraak via onze site. Telefonisch kan de verbinding direct samen met jou worden nagekeken en kan gekeken worden wat de beste optie is. Dat kan een monteur zijn.