Skip to main content
Beantwoord

Rood lampje DVS

  • April 29, 2020
  • 7 reacties
  • 99 keer bekeken

Hallo, ik heb de stappenplan gevolgd op kpn site. Maar nog steeds rood lampje van DVS.  Al gereset. Niks helpt. Wat nu?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Eten. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend er een rood lampje op de Draadloze Verbindingsset brandt. Wij hebben in het verleden al een pagina aangemaakt waarop je kan lezen hoe je dit probleem kan verhelpen, ‘Storing oplossen Draadloze Verbindingsset’. Zou je deze pagina eens willen doorlezen? Ik verwacht dat je op deze pagina het antwoord vindt. Laat je ons weten of het is gelukt?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het lampje inmiddels weer groen brandt. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 29, 2020

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2020

Ik denk het niet. Bedankt. Ik wil alleen maar dat het adapter wwer groen lampje brandt


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 29, 2020

Met de cockpit kan je de dvs1200 beheren en instellen. Maar wellicht dat iemand anders een oplossing heeft. Over het algemeen zijn de forumleden niet zo gek op draadloze verbindingsets.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Eten. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend er een rood lampje op de Draadloze Verbindingsset brandt. Wij hebben in het verleden al een pagina aangemaakt waarop je kan lezen hoe je dit probleem kan verhelpen, ‘Storing oplossen Draadloze Verbindingsset’. Zou je deze pagina eens willen doorlezen? Ik verwacht dat je op deze pagina het antwoord vindt. Laat je ons weten of het is gelukt?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Eten. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend er een rood lampje op de Draadloze Verbindingsset brandt. Wij hebben in het verleden al een pagina aangemaakt waarop je kan lezen hoe je dit probleem kan verhelpen, ‘Storing oplossen Draadloze Verbindingsset’. Zou je deze pagina eens willen doorlezen? Ik verwacht dat je op deze pagina het antwoord vindt. Laat je ons weten of het is gelukt?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het lampje inmiddels weer groen brandt. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2020

Het is inmiddels opgelost.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat fijn dat het probleem inmiddels is verholpen. :blush: