Skip to main content
Beantwoord

Rood lampje. Geen wifi

  • February 3, 2020
  • 3 reacties
  • 1152 keer bekeken

Hoi, ook bij mij een rood lampje. Sinds twee dagen KPN, deed het goed en vanavond ineens dat rode lampje.

Alle stappen doorlopen tm de reset maar opnieuw rood lampje helaas.

Help!

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @M8eld . Welkom op het forum.

Dat rode lampje betekent vaak dat er geen signaal binnenkomt. Voor snelle afhandeling kun je het beste bellen met 0800 0402 (gratis)

Mijn eerste advies zou zijn om het modem een minuut van het stroom te halen. Uiteraard wil ik je ook graag helpen. Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2020

Trouwens... het belangrijkste... géén Wi-Fi!


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2020

Hoi @M8eld . Welkom op het forum.

Dat rode lampje betekent vaak dat er geen signaal binnenkomt. Voor snelle afhandeling kun je het beste bellen met 0800 0402 (gratis)

Mijn eerste advies zou zijn om het modem een minuut van het stroom te halen. Uiteraard wil ik je ook graag helpen. Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.