Skip to main content
Vraag

Rood servicelampje en geen internet met Box V10, herstelknop helpt niet

• May 26, 2026
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

We hebben sinds kort een 200 MB abbo ( was 50 MB Hussel ), daarvoor is ons glasvezel-modem vernieuwd en hebben we een kpn TV box  gekregen.

Gisteren en vandaag al 4x geen internet, rood services lampje brandt dan op V10 modem.

Hetstel werkt dan niet, spanningsloos maken zorgt dat er weer internet is.

Er zijn geen problemen in de buurt en de speedtest is juist, zodat er weer internet is.

Kan ik zelf nog iets doen ? 

6 reacties

• May 26, 2026

Beste ​@Jumbo heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna herstart?

• Auteur
  • Topper
  • May 26, 2026

Ja , vanmorgen glasvezelkast spanningsloos gemaakt. Zet net weer de TV aan, na een half uur plotseling bevriest het beeld en jahoor. : rode service lampje brandt weer. 
Na een minuutje is de bevriezing van het beeld verdwenen, maar geen geluid meer.

Weer een minuut later brandt groene lampje weer, maar nog steeds geen geluid via TV.

Zenderkeuze vooruit en er is weer geluid via TV

• May 26, 2026

Beste ​@Jumbo , dan de helpdesk bellen via 0800 0402, voor storingen 24/7 beschikbaar of via de MijnKPN app.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Jumbo wat een vervelende situatie, ik snap dat je daar dan een oplossing voor zoekt. Heb je contact gehad met de klantenservice? 

• Auteur
  • Topper
  • May 27, 2026

Ja, alleen vandaag tot nu toe nog geen problemen gehad. Er is een notitie gemaakt en afgesproken om bij nieuwe problemen direct te bellen ( zelf niets doen )

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan hoop ik dat alles stabiel blijft ​@Jumbo. Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan weten!