Skip to main content

Ik heb een nieuwe router ( Experiabox V10a) ontvangen omdat mijn wifi steeds weg valt. Maar de problemen zijn helaas niet opgelost, maar nu zit ik met het probleem dat ik de router niet meer kan openen op 192.168.2.254. Ik zie wel het inlog scherm maar elke wachtwoord ik ook gebruik ik kom er niet in. Ook na resetten, en ik neem aan dat dan de oude gegevens weer worden opgeslagen in de router ( want ook het SSID network is terug) werken niet meer.

Wie heeft een oplossing voor dit probleem?

Heb je het juiste wachtwoord gebruikt. Dit staat achter op de router op een sticker.


Hallo @TBlookie 

Bij de v10A staat het Admin password om in te loggen op een etiket aan de achterzijde, mogelijk verstopt achter een kaartje wat eruit schuift.

 


Hartelijk dank Ruud voor je reactie. Dat heb ik helaas al geprobeerd, maar ik krijg nog steeds geen toegang. 

In andere topics heb ik gelezen dat als je de KPN Tool heb gebruikt, dat KPN de oude gegevens terug zet op de nieuwe router. Dus heb ik de gegevens van de routers die ik heb gehad gebruikt, maar geen van de wachtwoorden geeft toegang! 

gr. Timo


Er word geen oud wachtwoord terug gezet. Dat zeker niet. Voert u wel het juiste wachtwoord in? Dus niet het wifi wachtwoord, maar het admin wachtwoord? 


Idd, alleen de netwerknaam SSID en WPA key worden eventueel teruggezet, maar het Admin password is gereset na een factory reset  (Hoe reset ik de Experia box) en bij de v10A staat de "default" op het etiket.


Probleem is opgelost. Er waren nl. nog twee Experia WiFi versterkers verbonden met de Experiabox V10a. Dan kun je geen correcte reset uitvoeren en vervolgens kun je dan niet inloggen. Dus oplossing was alles loskoppelen, resetten en zaak opstarten. Toen kon ik de interface weer benaderen.

Dank allen voor het meedenken!


Reageer