Skip to main content
Beantwoord

router valt steeds uit

  • April 1, 2020
  • 8 reacties
  • 178 keer bekeken

Hallo, 

 

bijna dagelijks moet ik mijn router uit en aan zetten omdat deze geen signaal geeft (tv, internet, WiFi, bellen). 

Zeer vervelend en vraag me dan ook af of de router nog wel adequaat functioneert. Betreft een experia box 8. 

 

Ik heb al gekeken of de router in aanmerking komt voor een ruiling/vervanging. Deze komt nog niet in aanmerking, maar is wat kijk betreft wel aan vervanging toe. 

 

Kunnen jullie dat regelen?

groet Jeroen 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ik heb een nieuwe experiabox opgestuurd, @Jeroen x . Als het goed is heb je via SMS de logistieke informatie gehad. Klopt dat?

Uiteraard hoop ik dat hiermee het probleem is opgelost. Helaas kan ik namelijk voorlopig geen monteur aansturen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Jeroen x . Welkom op het forum.

Wat een ergernis. Als ik je bericht goed lees vallen alle diensten dus tegelijk uit? ( wifi+tv+eventueel bedrade computers) 

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2020

Gedaan


Erwin van KPN
Moderator

Vind je het goed dat ik die experiabox een volledige herstart op afstand geef, @Jeroen x ? Je zit dan even 5 minuten zonder diensten.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 4, 2020

prima, maar dan alleen vandaag of zondag. Dit ivm thuiswerken enzovoort. 

 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 4, 2020

Ik heb een nieuwe experiabox opgestuurd, @Jeroen x . Als het goed is heb je via SMS de logistieke informatie gehad. Klopt dat?

Uiteraard hoop ik dat hiermee het probleem is opgelost. Helaas kan ik namelijk voorlopig geen monteur aansturen. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 4, 2020

Dank, ik heb geen app of sms ontvangen. 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb je een privébericht met de informatie gestuurd. Kun je die bekijken?


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.